Autor Zpráva
jede52
Profil
Jsem úplnej začátečník. Něco málo už jsem napsal a odzkoušel. Nyní se potýkám s problémem:
Stgartuji index.html ve FireFoxu a při vyvolání jiného modulu např. kontakt.html mě hlásí, že potřebuje IE :-( a ten kontakt.html
nenastartuje.
Celé je to napsané v PSPADu..... kde je zakopaný pes??? Předem díky!
anonymníí
Profil *
jede52:
a při vyvolání jiného modulu např. kontakt.html mě hlásí, že potřebuje IE :-( a ten kontakt.html
Divné. Zřejmě jsi špatně identifikoval problém.

kde je zakopaný pes?
Dej odkaz na to, co máš (na tvou stránku). Věštírna má zavřeno.
jede52
Profil
anonymníí:
díky za reakci....... zatím to mám stále lokálně.... až to odladím, tak to dám na net

prostě při vyvolání z index.html by měl najet na extra stránku kontakt.html, ale dělá mrtvýho brouka a po chvíli mi sdělí, že IE verze 8 není k dispozici.... ačkoliv je vše spuštěno z firefoxu....
jefitto44
Profil
To sa na localhoste zvykne stávať, defaultne sú totiž kompy(Windowsy) nastavené tak divne, že sa to správa, ako keby si odkazoval na externý súbor... proste ti vyskočí to ukladacie okienko a pýta sa ťa, či chceš kontakt.html uložiť, však?
anonymníí
Profil *
jefitto44:
Blábolíš.

jede52:
Existují mraky freehostingů, těžko říci, kde je chyba. Dodej aspoň tedy ukázku části (relevantního) kódu. Nebo odkaž na některý z freehostingů.
Bubák
Profil
jefitto44:
defaultne sú totiž kompy(Windowsy) nastavené tak divne, že sa to správa, ako keby si odkazoval na externý súbor... proste ti vyskočí to ukladacie okienko a pýta sa ťa, či chceš kontakt.html uložiť, však?
Ne, takto se Windows (opravdu to nejsou Windowsy) ve výchozím nastavení nechovají. Největší "problém"ve výchozím nastavení Windows je nezobrazování přípon známých typů souborů.

proste ti vyskočí to ukladacie okienko a pýta sa ťa, či chceš kontakt.html uložiť, však?
Prostě byl něl číst popis problému, jede52 nic podobného nepíše.

jede52:
Z tvého popisu problému se nedá odhalit příčina.