Autor Zpráva
Kusmirek
Profil *
Ahoj, teď jsem si všiml, že ve všech prohlížečích Androidu se entita např. 'black diamond suit', jedna z naprosto "nejbezpečnějších", základních - třeba zde: entity-vsechny - zobrazuje vždy červeně, místo nadefinované barvy písma! - A není to jediná změna, začali naprosto stupidním a kýčovitým způsobem barvit i některé další; stylově se pak rázem ocitá stránka úplně jinde, a navíc se to zobrazí jinak, než na PC! (Nepředvídatelně strakatě.)

Domníval jsem se, že tyhle znaky nejsou žádné obrázky nebo "emoji" a že když je použiju v textu, tak budou mít jeho nadefinovanou barvu. Nejde to nějak jednoduše ošetřit?

Jsem věčným začátečníkem, takže jediné, co mi napadlo je, že se připojí nějaké .tts písmo, kde tahle entita bude a pak snad zůstane takové barvy, jakou definuji coby tvůrce webu - ovšem připadá mi to zbytečně složité a komplikované; navíc se trochu děsím, jaké ještě znaky začnou mistři z Androidu (a myslím, že Apple je na tom stejně!) barvit... Možná začnou i matematické symboly blikat, když to tam někomu připadne cool? Zkrátka, jsem z toho dost rozhozený - používal jsem je na takovém monochromatickém webíku v různých složitějších legráckách, vybral jsem jen ty, které spolehlivě fungovaly všude, a teď to můžu zahodit... Budu vděčný za radu!
petr
Profil *
Odkaz na nějaký web nebo živou ukázku, kde se tohle děje, by nebyla? Mám Android Browser 2.3.6 a nic takového se mi neděje, chyba v prohlížeči není.
Kusmirek
Profil *
Ten odkaz tam je (na jakpsatweb, ale děje se to KDEKOLI, kde se entity zobrazí!); tady je to pochopitelné líp: www.emojibase.com/emoji/2665/blackheartsuit

V oddílu "How does the Black Heart Suit emoji look across different devices?" je vidět, že "starý android" to zobrazí normálně, jako třeba jakýkoli prohlížeč na PC = černě, bohužel nový (jejich definice, nevím od které verze) to zobrazí červeně, a Apple iOS už úplnou hrůzu vypadající "plasticky"!