Autor Zpráva
zoldak21
Profil
Zdravím,nedávno jsem dokončil rekvalifikačku v oboru tworba webu (pomocí XHTML a CSS).Trval asi 100hodin takže nejsem nějaký odborník ale pustil jsem se do stránek a narazil jsem na problém.Když jsem udělal podmenu stylem tabulky která má 4řádky (tr) a na každým řádku 2buňky (td).Cely tabulce jsem dal tridu:"podrobnejsi-menu-software".V CSS jsem zadal :
.podrobnejsi-menu-software {
text-align: center;
}
Když to otevřu v IE 7 tak je to v poho,v IE 6 taky jak má být ale ve FireFoxu mi to dělá to že písmo ve všech prvních buňkách na každým řádku se zarovná dobře ale písmo ve druhých buňkách je zarovnaný nějak blbě.
Hodil jsem to na web zdarma takže to můžete vidět tady http://www.bobicitest.wz.cz/test/INTERNET-A-SITE.php (mám na mysly to menu ZABEZPEČENÍ A SERVERY ,FTP KLIENTI atd.).předem díky za Vaše rady.
PS:jestli by byly nějaké připomínky co a jak by bylo lepší udělat (v rámci XHTML a CSS-víc toho zatím bohužel neumím) tak za ně budu taky rád.Jinak ty bannery samozřejmě budou udělány v grafice časem a ještě hodně přemýšlím jaké barvy zvolit pro ty nové programy takže jsem otevřen Vašim názorům.
Plaváček
Profil
zoldak21

Která firma tě probůh rekvalifikovala? Ptám se proto, abych se jí vyhnul.

Tohle:

<td width="282px">

je hovadina. Správně takto:

<td width="282">

Tipnul bych, že v tom bude celý problém.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Plaváčka:
Prohlížeče „px“ ignorují, nevadí jim to.

Reaguji na zoldaka21:
Doplň šířku i druhé buňce v <table class="podrobnejsi-menu-software">.
Plaváček
Profil
Chamurappi

Prohlížeče „px“ ignorují, nevadí jim to.

Nevadí jim to, přesto doporučuji uživateli Zoldak21 držet se zavedených zvyklostí.
zoldak21
Profil
Díky bylo to ono-stačilo napsat to i ke druhé buňce.Ze všech (jestli jsem nějaký nepřehlédl) podrobnejsich menu jsem odstranil px v rozměrech.Zítra ještě odstraním border="0" a napíši to pomocí CSS.