Autor Zpráva
Track
Profil *
Zdravím...
jsem absolutní začátečník ve tvorbě webu...jen bych potřeboval poradit - můžete mi někdo poradit jak stránky nastavit tak, aby se všude (ve FF, Opeře a IE) zobrazovaly setjně?
je to chybou ve stylu?
problém je v menu...v IE ok, ale ve FF úplně rozházené..
zde - styl

#navlist {color:white; background:#e0e0e0;padding:0px;font:normal 0.8em arial, sans-serif; height:192px}
#navlist span {width:150px; list-style-type:none;margin:8px; font-size:1,5em;background:#cc3300; font:bold;}
#navlist a {width:150px; display:inline; text-decoration:none;color:white; border-width:1px; border-style:solid; border-color:#ffffff #000000 #000000 #ffffff; padding: 0.25em 0.5em 0.25em 0.75em; height:30px}
#navlist a:hover {background:#ff3333; border-color:#000000 #ffffff #ffffff #000000; padding:0.25em 0.5em 0.25em 0.75em;}
#navlist a:active {color:black; background:white; border-color:#cc0000 #ff3333 #ff3333 #cc0000; padding:0.25em 0.5em 0.25em 0.75em}

dokáže mi někdo poradit???
Chamurappi
Reaguji na Tracka:
je to chybou ve stylu?
Ano.

dokáže mi někdo poradit???
Bez odkazu na živou ukázku ne.
Vykopírovaný kousek kódu málokdy pomáhá ke konkrétní radě.
Bubák
#navlist span {
width:150px; /* davas rozmer (sirku) inline elementu, to chape jen IE */
list-style-type:none; /* nechapu smysl teto deklarace, span nema odrazku */
margin:8px;
font-size:1,5em;
background:#cc3300;
font:bold; /* neplatna deklarace */
}

Největší chybou, která ti způsobuje rozdílné zobrazení v IE a ve "zbytku" je, že dáváš rozměry inline elementu. Neporadím, co s tím, protože netuším, jak má tvé menu vypadat.

Taková drobnost, proč deklaruješ pseudoelementům (#navlist a:hover, #navlist a:active) padding, když ho neměníš, je to zbytečné.
Track
Profil *
o děkuji aspoň takhle za rady,

padding chápu, to je pěkná blbost ho tam vůbec uvádět.
i tak dík za pomoc, nějak jsem to zkusil a FF už to bere...
majte sa.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit