Autor Zpráva
DJ D8
Profil
Hledám něco na míru, mám web na wordpressu a funkční cache se stránkami htm okolo 40 kB a grafiku okolo 500 kB, mám určitý požadavky a vzhledem k návštěvnosti bych potřebovla něco jako VPS s nainstalovanými programy potřebnými pro wordpress, ochotnou podporu to pořádně vyřešit a cenu do 400 kč/měs.

Ví někdo o něčem, co dokáže vyhovět někomu kdo je mezi webhostingem za 19 kč/měs a serverem za 3000 kč/měsíčně?

Už jsem zkoušel:

web4ce.cz - sklamání
flyweb.cz - hrůza
onebit.cz - nechtějí vyhovět požadavku a nebo chtějí přeplatit
vip od ic.cz - neochota něco řešit

Díky za typ, ale opravdu už to řeším dlouho a chtěl bych sehnat člověka, který dokáže poradit kloudně.
Karel Dytrych
Hosting vas-hosting.cz
Profil
Co presne potrebujete "resit"?
king26
Profil
Wedos.
DJ D8
Profil
Těm jsem psal včera a na VPS mi nechtěj dát php a mysql... sám tohle "asi" nezvládnu :)
wedos
Hosting WEDOS
Profil
Dobrý den,
my VPS umíme nainstalovat včetně PHP a MySQL, ale správu neděláme, protože nemáme kapacity.

Pokud však máte WordPress, tak ten u nás funguje na webhostingu bez chyb. Pokud tam zapnete "kešování", tak by neměl být problém ani s vyšší návštěvností. Výkonnostní problém tam není.

VPS bych doporučil jedině v situaci, že potřebujete něco (nastavení) co webhosting neumožňuje, ale ne z hlediska výkonu.
Můžete to zkusit, pokud by byl jakýkoliv problém, tak lze přejít na VPS nebo vrátíme peníze.
DJ D8
Profil
A co by jste tedy přesně doporučil?
wedos
Hosting WEDOS
Profil
DJ D8:
Dobrý den,
zkuste skutečně jen náš webhosting NoLimit. Ačkoliv se to zdá za tu cenu neuvěřitelné, tak je tam výkonu dostatek.
DJ D8
Profil
Bylo by možné mít na Vás kontakt icq nebo skype?
Potřeboval bych pár věcí probrat, mám opravdový zájem o Vaše služby, ale nejsem si jistý několika věcmi a potřeboval bych pár minut času.

Děkuji
wedos
Hosting WEDOS
Profil
Dobrý den,

ICQ máme v práci zablokované a skype a telefony zatím nemáme (bude to již brzo).
Ideální je napsat přes kontaktní formulář nebo ještě lépe přes chat.
DJ D8
Profil
Email je na dlouho a přes chat bych potřeboval Vás, snažil jsem se dobrat informací u dvou lidí a nebyli toho schopni. Pokud by jste mi například poslal Facebook profil nebo odkaz do chatu, bylo by to perfektní.
wedos
Hosting WEDOS
Profil
Dobrý den,

e-mail u nás není na dlouho :-) Nebojte.

Náš specialista na CMS systémy bude zítra přes den mít službu. Bylo by nejlepší se s ním dohodnout na všem. Bude na chatu od 6:00 do 18:00.
Zkuste se s ním spojit. On bude vědět nejvíce.
Děkuji za pochopení.
DJ D8
Profil
Dobrá pokusím se.
armin
Hosting armin.sk
Profil
DJ D8: Cachování (rozuměj cachovací moduly / doplňky / rozšíření) u Joomly a WordPressu je docela srandovní. Cachovat stránku při každé návštěvě (nějak nechápu k čemu je to dobré, protože cache defakto zbytečně brzdí - nikdy se nepoužívá), přičemž se staré cache neumazávají, pak nastávají situace, kdy adresář pro cache obsahuje x desítek tisíc souborů, jak ne stovek tisíc souborů... takže nechuť od webhostingů je do jisté míry poznačena tímto faktem, se kterým jsem se i já potkal, nejednou. Navíc můžu vřele doporučit nechat si napsat raději vlastní redakční systém v ceně kolem 10-15 tisíc. Na hostingu se Vám to vrátí do 1 roka. Protože pokud budete existovat na špatné platformě, budete zbytečně čerpat výpočetní prostředky, tak daný hosting neudělá nic jiného, než to, že po Vás bude chtít adekvátní částku.

wedos: Všude možně bannery na nejlepší, nejlevnější a celkově něj datové centrum a webhosting a blokují podpoře v práci ICQ? A skype založit je otázkou asi 1 minuty, na trhu jste dýl jak 1 minutu, nebo se pletu? Hihi, přijde mi to dost zvláštní, vsázet na kontaktní formulář a nějaký chat na webu. Ani se raději nedívám, zda ten chat není třeba jen pro registrované uživatele a přihlášené ke svému účtu :)
DJ D8
Profil
armin:
Zajímavý názor, ale já jsem to použil trochu rozdílně a naní si nechávám generovat pomocí pluginu ty hmtl soubory celého webu a pak je čistě vkládám na web, přičemž jsem odboural celý wordpress a jeho zatěžující nedostatky a mám čistě jen web se vším co potřebuji a vše za mě dělá wordpress jinde. Mám sice s tím pluginem dost problémů, ale až přijdu na vše a budu vědět co a jak, myslí, že to bude ideální řešení.
armin
Hosting armin.sk
Profil
DJ D8: Pokud se to takto obchází, tak by to neměl být problém. Já se setkal vlastně ještě s jedním s problémem u nějaké WordPress fotogalerie a taky s nějakým cache pluginem. Nevím jak se jmenoval, nevím zda jich je více, nicméně, je to docela častý problém u opensource "projektů", že cachování paradoxně klade mnohem větší nároky na server. Králem je pak zencart a magento :)
wedos
Hosting WEDOS
Profil
Dobrý den,

jen malá reakce.

Armin - kešování web velice pomáhá rychlosti, ale samozřejmě předpokládá například i dostatek výkonu a RAM na serveru. Co se týká RAM, tak tam máme 24-72GB a vždy je z toho dost volné. Co se týká výkonu - máme tam dostatečné rezervy. Z toho pohledu to u nás vždy pomáhá. Magento a Zencart u nás fungují také.

Pokud jde o napsání vlastního sytému, tak je to lepší, ale za tu cenu je otázka co obdržíte. K ceně - my máme jen jednu, výkon máme dostatečný a jinou cenu po nikom nechceme. Limity a omezení máme zveřejněné. To jsou poměrně jednoduchá pravidla.

Nevím kolik vás pracuje u armin.sk, ale nás je aktuálně (po půl roce provozu) 11 a do budoucna nás bude víc (několik desítek). A ICQ není na týmovou spolupráci vůbec vhodné. Stejně jako skype. ICQ mít nebudeme. Nelze přes něj pracovat týmově, nelze tam autorizovat a mít kompletně historii (teoreticky to lze). A to nehovořím o tom, že část zaměstnanců v jiných firmách tráví část pracovní doby dopisováním přes ICQ s přáteli (totéž platí o Facebooku, veřejných mailech) a to neohlídáte. Efektivita ICQ není o nic lepší než náš chat. Skype bude, ale jen pro příchozí hovory. Chat máme rychlý a určitě pomůže více než ICQ (je určen pro týmovou spolupráci, máme historii). Navíc lze autorizovat. Kontaktní formuláře je také z hlediska výše uvedených argumentů také lepší. Věřte, že máme zkušenosti s řízením firmy o 50 a více zaměstnancích dost dlouhé a ICQ je do firmy (s více než 2 zaměstnanci) nevhodné, stejně jako obyčejný e-mail klient apod.
armin
Hosting armin.sk
Profil
wedos: Asi jsme si nerozuměli, já mluvil o případě, kdy bez ohledu na nakešovatelnost se proces cachovaní provedl při každé návštěvě, tedy když jednu a tu samou stránku (která nebyla modifikovaná) navštíví za den 100 lidí, bude tato stránka 100x nacachovaná. Prostě totální hloupost. A to rozhodně nepřidá na rychlosti.

Co se týče velikosti paměti co uvádíte, tak je to Vaše volba, nevím a neznám a ani mě nezajímá zázemí, nicméně osobně nerad vsázím na jednoho koně - nabušený stroj se zbytečně velikou pamětí, kterou reálně nikdy rozumně nebude možné obsadít a využívat. Zda funguje zencart nebo magento - ono to funguje všude, potíž je ta, že třeba v luxusním magentu odeslání objednávky trvá i 1 minutu, přičemž apache worker, který objednávku zpracovává, čerpá dané jádro na CPU na 100%. O zencartu raději pomlčím, kdo chce, tak si to tady dohledá, nadává na to každý hoster, kromě wedosu asi. Až budete hostovat pár zencartů a magent, ošaháte si to, co je to za bordel, a že 10 magent s návštěvností 1500-2000 UIP deně Vám začne dělat dost značné problémy i na nabušené konfiguraci, dejte vědět :)

Kromě mě jsou další 3 kolegové a 1 externista. ICQ, Skype, WLM, email se normálně používá, není s tím problém. Pokud na podporu není půl dne žádný dotaz, daný člověk nemá nic na práci, tak proč by si nemohl vypisovat s kamarády? Problém je, pokud by to dělal na úkor práce.
wedos
Hosting WEDOS
Profil
Armin: Co se týká velikosti paměti, tak ta jedině prospěje. My výkonnostní problém nemáme ani s Magentem a ani se Zencatrem. Možná jsme (podle vás jediní), ale skutečně si na to nestěžujeme. A je to dáno třeba i tou pamětí, stejně tak výkonem celého stroje, který není nijak přetěžován. Strojů máme za půl roku přes 60. Takže nesázíme na jednoho koně :-).
Díky rezervě v paměti servery zvládají špičky a i jednotlivé výkyvy v návštěvnosti bez vlivu na výkon. A v kombinaci s "kešováním" je to rozumné řešení.
Hostuje u nás několik stovek webů s Joomlou, několik stovek s Wordpressem, hodně s Magentem a jsou u nás i Zencarty a nikde si nestěžujeme. Naopak klientům radíme jak to nastavit (k oboustranné spokojenosti).

Co se týká ICQ..., tak názor a zkušenosti jsou u nás odlišné. Navíc my se dále rozvíjíme a tak moc volného času nemáme :-) Proto na dopisování s kamarády čas není. Navíc legálně se nedá kontrolovat zda si dotyčný píše pracovně nebo soukromě a tak je lepší si to nekomplikovat.
Jak řešíte přístup do historie komunikace s klienty? V čem je horší náš chat než ICQ? Jak řešíte autorizaci na icq? Jak na skype? Jak "přepojujete" komunikaci z jednoho operátora na druhého (a to jak u icq, tak u skype)...? A tak by se dalo pokračovat.
Věřte mi, že pokud vás bude ve firmě více, že změníte názor. V 11 lidech už na problém koukáte jinak. Neberte to, prosím, nijak zle, ale popisuji jen zkušenost a naše úvahy proč icq nemáme.
jenikkozak
Profil
armin, wedos:
Promiňte, že Vám do toho skáču, mám však pocit, že ICQ se nesmí používat k výdělečné činnosti. (Ale komu by se chtěla ta pravidla číst, že?) A také, že se pomalu dostáváte mimo téma. :-)
DJ D8
Profil
jenikkozak:
A kdo říká, že vydělávají přes program, využívají ho jen a pouze k tomu, k čemu slouží a to je komunikace.
Tohle je opravdu nesmyslná poznámka promiň...

wedos:
Chápu dobře, že máte cluster? Nebo tenhle parametr je ejden stroj, o kterém se tady zmiňujete.

_____
A obecně bych Vás chtěl rozsoudit, myslím, že nemá smysl se tu hádat o tom kdo je lepší, tohoto se totiž nedoberete, protože budete hledat to špatné na druhém a to dobré u sebe a cíl tento rozhovor nemá.
Jako hoster se mi líbí webos, ale přecijen je to o tom co člověk potřebuje a vzhledem k nárůstu malých webů asi wedos vede a bude vést, já osobně jsem o arminu neslyšel, ale to už je můj problém...
wedos
Hosting WEDOS
Profil
Dobrý den,

z našeho pohledu nešlo určit kdo je lepší. To si musejí určit zákazníci. Spíše jsme reagovali na tu záležitost ohledně toho proč nepoužíváme ICQ.

Cluster v tom klasickém slova smyslu nemáme. Máme však (za půl roku) přes 60 serverů FUJITSU (a každý má 24-72GB RAM) a všechny jedou na minimální výkon (u webhostingů v řádu jednotek %) a mají dostatek volné RAM (minimálně 10GB volné). Tím mají rezervu pro případný výkyv a možné špičky. Navíc data jsou na diskových polích a tak jsme schopni bez výpadku jednotlivé weby migrovat a tím balancovat zátěž.

Je pravda, že jsme utekli od tématu.
Joker
Profil
DJ D8:
A kdo říká, že vydělávají přes program, využívají ho jen a pouze k tomu, k čemu slouží a to je komunikace.
Je zakázáno:
připojovat, používat, pokoušet se o připojení nebo použití služeb ICQ jiným způsobem, pro libovolné komerční účely nebo jiné účely, které nejsou v dobré víře vaším soukromým osobním užíváním
Placená technická podpora rozhodně není „soukromé osobní užívání“.
ICQ se sice tváří, že stejně jako ustanovení, že ICQ má právo monitorovat a upravovat přenášený obsah, že to je „jen jako“ a nebudou to vymáhat, ale moc důvěry to nebudí.

A obecně bych Vás chtěl rozsoudit, myslím, že nemá smysl se tu hádat o tom kdo je lepší, tohoto se totiž nedoberete, protože budete hledat to špatné na druhém
Poznámka, tohle je pravidly zakázané. Zástupci hostingů nesmějí komentovat nabídky konkurence.
Zástupci hostingů mohou psát svoje nabídky, zákazníci mohou hodnotit kvalitu hostingů, pokud to hodnocení je důvěryhodné.
(zavedeno kvůli spamu od banánového hostingu)
Chamurappi
Profil
Reaguji na Jokera:
Je zakázáno
Nicméně vymáhání těch podmínek je jen v kompetenci ICQ. Kde není žalobce, není soudce a třetí strana by si neměla hrát na policajta.
Lze najít mnoho argumentů proti ICQ, ale tenhle mi připadá extrémně slabý, takže ani nestojí za zmínku. Dost možná je to jen nešikovně zformulovaný zákaz spamu.

ICQ se sice tváří, […] že to je ‚jen jako‘ a nebudou to vymáhat
Zároveň můžou své smluvní podmínky průběžně měnit (i když to je trochu šedá zóna), takže prakticky není rozdíl mezi neexistujícím pravidlem a nevymáhaným pravidlem.

(zavedeno kvůli spamu od banánového hostingu)
Spíš kvůli vleklým a nepříliš užitečným sporům webhosterů, tedy něčemu jako začalo tady v příspěvku [#13].
wedos
Hosting WEDOS
Profil
Dobrý den,
já bych jen upravil, že my jsme neřešili kvalitu služeb nebo nějaký spor ohledně služeb. My cizí služby nikdy nekomentujeme. Spíše to byla debata o tom zda používat či nepoužívat icq. A ani to moc nesouviselo s webhostingem, ale službami obecně.
Určitě to bylo mimo téma příspěvku a nepatří to sem.