Autor Zpráva
Kolibáč
Profil
Zdar a sílu,

můžete, prosím, doporučit nějakého vyhovujícího poskytovatele VPS?

Co od toho čekám? Co na tom chci provozovat?
* cena v dohledné době nejvýše 300 Kč měsíčně (přeci jen jsem student a tohle by byla spíš hračka)
* LAMP pro provoz osobního webu (WordPress + DokuWiki/PmWiki) s maximálně několika tisíci návštěv měsíčně
* privátní git repozitář
* několik menších aplikací v Pythonu (+ zřejmě Django) pro vlastní účely
* výhledově galerie, možná menší repozitář pro MeeGo
* výhledově e-mail + Jabber pro několik lidí

Dostal jsem doporučení na hosting90 (od náročného zákazníka) a je mi sympatické vpsfree.cz, ale rád bych zvážil více variant

edit: Dodávám, že bych rád byl IPv6-ready.
Karel Dytrych
Hosting vas-hosting.cz
Profil
Mrkni na nabídku, popř. vyzkoušej zdarma VPS od Váš Hosting ... http://www.vas-hosting.cz/virtualni-server.html
Kolibáč
Profil
Karel Dytrych:
Díky za návrh. Jak to vypadá s IPv6?
Karel Dytrych
Hosting vas-hosting.cz
Profil
IPv6 je připraveno, ostrý provoz bohužel ale v současné době není..
cHostcz
Hosting cHost.cz
Profil
Dobrý den, musí se jednat přímo o VPS? My máme sice klasický sdílený webhosting, máme však přístup do konzole přes SSH, GIT i IPv6, pouze u nás nenajdete Python (zatím) a Jabber. Mrkněte na nás.
Kolibáč
Profil
cHostcz:
Díky za návrh, už jsem se na to koukal, vypadá to hodně dobře, ale nonPHP věci jsou pro mě dost kritické a taky to chci trošku jako hračku.
suky
Profil
Doporučuji Strato PowerServer A (www.strato.de/server/virtual-linux-server/) za 7,90€ = 200 Kč. Bezkonkurenční cena. IPv6 ready. Jen české domény tam nelze spravovat. Jedna doména (com, net, org...) v ceně. Emailový server přímo na VPS. Výběr z více Linuxů.
Kolibáč
Profil
suky:
Taky děkuju za návrh. Má to ten háček, že česká doména je pro mě docela podstatná (už dvě mám a jako paranoikovi se mi nechce kupovat doménu takovou, kterou mi americké úřady můžou klidně zrušit).
Hosting WEDOS
Hosting WEDOS
Profil