Autor Zpráva
petrik001
Profil
Dostal jsem zakázku na internetové stránky, předělat po konkurenci. Púvodní stránky jsou pořád na serveru a jsou u té samé konkurence také hostovány. Zálohoval jsem fotografie ze stránek přes FTP klienta (několik GB dat), ale dnes se již nemohu na tyto stránky připojit a ani na žádné ostatní, které jsou hostovány u té samé společnosti. Nyní mi vrtá hlavou, jestli mi opravdu zablokovali přístup, abych nemohl dokončit zakázku nebo to může být náhoda? Když se připojím na stránky přes tablet, přes 3G, tak všechny stránky fungují... Co byste mi radili?
Hláška: Chyba 101(net::ERR_CONNECTION_RESET): Připojení bylo resetováno.
Díky
panther
Profil
petrik001:
zeptat se dané společnosti? Případně prostudovat smlouvu a podmínky poskytování hostingu. Tady na fóru toho moc nezmůžeš, problém musíš řešit na jiných místech
petrik001
Profil
Kontaktoval jsem je, ale bohužel nereagují. Přece nemohou mít ve smlouvě, že pokud někdo bude chtít předělat jejich práci, tak mu nedovolí se připojit na stránky jejich klienta...
Jde mi spíš o to, jestli je to technicky možné a nějak odůvoditelné.
panther
Profil
petrik001:
technicky možné zablokovat IP adresu je. Pokud jsi chtěl slyšet toto. Může se jednat i o ban (což je vlastně blokace IP), který si mohl vysloužit jiný počítač na stejné IP. Ale tomu bych moc nevěřil.
petrik001
Profil
Toho jsem se bál. Tak je budu muset navštívit asi osobně :-)
weroro
Profil
Pokiaľ ti prístupové údaje k FTP poskytol tvoj klient, upovedom ho o tejto skutočnosti. Ty nie si povinný riešiť problémy, ktoré nenastali na tvojej strane ale si povinný nahlásiť klientovi, že ti niekto alebo niečo obmedzuje vykonanie zákazky.
Petr ZZZ
Profil
A nemohla by to být jen nějaká ochrana proti vytěžování databáze nebo neoprávněnému kopírování, detekovanému podle nadměrného přenosu dat? Jestli původní konkurence neví, že má někdo jiný web předělat, možná by pomohlo jen dát jim vědět, že tvoji IP adresu nemají blokovat. Asi by ale bylo dobré, kdyby jim to sdělil přímo zadavatel.