Autor Zpráva
littlemaple
Profil
Zdravím,

mám svou doménu a sháním hosting. Chtěl bych

- ne PIPNI
- 100MB a víc
- MySQL 4.1 a vyšší
- PHP4 a vyšší (no v PHP5 ani nedoufám, ale toužím po něm)
- FTP
- mod_rewrite
- možnost domény (www.example.net)
- cena zdarma nebo jen pár set ročně (jsem student, stránky mi nevydělávají => nechci do nich investovat)
- žádné e-maily aj. voloviny nepotřebuju
- nějaký rozumný traffic

Chci pro svou webdesignerskou prezentaci a pár stránek/aplikací moc? Když už jsem něco našel, tak mi to zrušili :-( . Nikde nemůžu nic najít... Nebráním se malým projektům apod., prostě chci moderní hosting, za který nebudu platit 1000 ročně. Pokud jim to sem tam spadne, tak mě to asi trápit nebude, nerad bych se akorát dostal na úroveň 7 dní 24 h výpadků jako na free Pipni ;-) .

Předem díky, třeba mi zlepšíte náladu...
Anonymní
Profil *
Mini
1000MB volného prostoru pro vaše stránky.
Neomezený přenos.
PHP, MYSQL, MAIL
Technická podpora

50kč/měsíc www.gzk.cz/
Martin Kuželka
Profil
Možná by ti mohla vyhovovat varianta Web-optim od www.Onebit.cz. Nabízí 600MB (375MB pro web, zbytek DB a emaily), 5GB přenos dat, PHP (4 i 5), MySQL, mod_rewrite. To vše za 540Kč/rok. Osobní zkušenost dobrá.
jirista1
Profil *
hostingzdarma.cz

mam tam jednu domenu a v pohode.. nevim, jestli by to vyhovovalo :)
DJ Miky
Profil
Zkus CyberHost.cz, variantu Classic Hosting:
- 1000 MB prostor
- PHP 5
- MySQL 4.1 a 5
- podpora .htaccess (mod_rewrite)
- neomezeně FTP účtů
- neomezený traffic
Cena: 50 Kč / měsíc

(pokud jseš ochotný těch 600 ročně investovat)

EDIT: taky tam mají dobrou podporu - možná, že by ses mohl domluvit na nějakém speciálním tarifu
black
Profil *
No savana.cz nabizi za 50/mesic 3100 MB prostoru a ma administraci hostingu jednu z nejlepsich. Na cyberhost o ni neni ani zminka. A pozor je tam jen PHP5, nerikam, ze to je problem, ale ne vse muze jit na PHP%, ma na urcite veci jine definovane predavani promennych session atd.
hela
Profil *