Autor Zpráva
Hanz
Profil
Možná si budete myslet že jsem ůplný magor, ale v tomhle jsem fakt začátečník:
1) Musím mít zaregistrovanou doménu, abych mohl někde hostovat?? --> hosting mám zadarmo (mám to v ceně připojení, ale to by bylo na dlouho) a chtěl bych ho používat spíše pro testování a na přenos souborů, atd.. No a nevím jestli k tomu potřebuju nějakou doménu. (Myslím tím jestli nestačí jen IP)

2) Řekněme že si chi zaregistrovat doménu. Za co všechno musím zaplatit?? (poraďte mi nějaké registrátory)

3) Musí se i nějak registrovat subdomény, nebo něco podobného??

Předem moc dík za odpovědi.
habendorf
Profil
1) Ne, pokud ti stačí např www.tvujhosting.cz/hanz (lépe řečeno zřídíš si to jen na hostingu)
2) Za registraci :o) Registruje se u NIC - http://www.nic.cz/page.php?sid=2 (za .cz cca 800,- , sa .com cca 250,- )
3) Ne, to nech na hostingu
Hanz
Profil
habendorf
Dík!
Honza Hučín
Profil
2. Můžeš se zaregistrovat i u konkrétního poskytovatele hostingu. Tím máš zařízenu doménu a hosting domény zároveň. Platí se každoročně i obnovení domény.
3. Subdomény se obvykle dělají jako podadresáře. Například registruješ si mojedomena.cz, tak v kořeni webu zřídíš normálně adresář abc a ten funguje jako abc.mojedomena.cz.
Yuhů
Profil
> 3. Subdomény se obvykle dělají jako podadresáře. Například registruješ si mojedomena.cz,
> tak v kořeni webu zřídíš normálně adresář abc a ten funguje jako abc.mojedomena.cz.

Ne, tak to obecně není. Možná to tak funguje na některém hostingu, ale rozhodně ne na všech (za sebe mohu říct, že jsem se s tím ještě nesetkal). Zpravidla se subdomény nastavují někde v administračním rozhraní (to platí pro lepší hostingy) nebo se o zřízení subdomény (směrované do určitého adresáře) musí žádat správce.
Anonymní
Profil *
ta adresa www.tvujhosting.cz je trochu reklama ne? :)))
habendorf
Profil
Anonymní: Sakra! Absolutní náhoda. Příště radši napíšu w w w.tvůj hosting.cézet :o)
Fakt jsem netušil že to existuje.
DoubleThink
Profil *