Autor Zpráva
Elektron
Profil
Dobrý den,
už delší dobu přemýšlím nad obchodním modelem Zoneru a asi i dalších firem, které v rámci své činnosti spravují několik navzájem si konkurujících webhostingů. Zmíněný Zoner tak provozuje Czechii, Eurohost a pravděpodobně i Explorer (kdysi určitě, teď si nejsem jistý) - adsery vše v 1. pádě + .cz. No, a moje otázka zní, co tím sledují?
Mistr
Profil
Elektron
To je spíš otázka pro ekonomy nebo marketingové poradce, takže tady Ti na Tvojí otázku asi nikdo neodpoví.
habendorf
Profil
To je spíš otázka pro ekonomy nebo marketingové poradce, takže tady Ti na Tvojí otázku asi nikdo neodpoví.

A já klidně odpovím (vždyť jsem vlastně ekonom :o))

No, a moje otázka zní, co tím sledují?

Sledují tím svoje (finanční) cíle.
Mistr
Profil
habendorf
A já klidně odpovím (vždyť jsem vlastně ekonom :o))
Promiň. :-)
Elektron
Profil
habendorf
Jistě, je to jejich obchodní model a sledují tím své finanční cíle, ale proč? Co mi dá, když budu mít více webhostingů. Jeden může být drahý a navenek se tvářící jako obrovská profesionální společnost a druhý jako taky docela drahý (ale ne tak moc) a navenek se tvářící jako něco menšího a flexibilnějšího, ale jen do té doby, než se podívám do sekce kontakt, kde se alespoň jednou podívá každý?

Mistr
Vyjádřit se může každý.
syky01
Profil
Elektron: Podle mě jde spíš o to jak která značka působí na zákazníky: Viz. třeba dřívější vnímání Oskara jako levné značky pro mladé která se nehodí pro firmy a Eurotelu, který se hodí pro firmy a pro malé nic moc. Takto mají dvě značky se zaměřením na různé zákazníky
habendorf
Profil
Elektron: Vezmi si třeba takový automobilky - 10 různých značek a ve finále zjistíš, že je to jeden koncern (třeba GM).
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0