Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
lihac Profil |
#1 · Zasláno: 3. 1. 2007, 16:06:27
omlouvám se za tento dotaz, ale jsem začátečník :( mohu mít hosting na iSOL kdyz jsem si domenu obednal na IGNUM ?
|
||
Filips Profil |
#2 · Zasláno: 3. 1. 2007, 16:09:39
Musíš s ní přejít, ale ano.
|
||
lihac Profil |
#3 · Zasláno: 3. 1. 2007, 16:14:33
kde s ní mám přejít prosím já s tim dělám poprvé :(
|
||
syky01 Profil |
#4 · Zasláno: 3. 1. 2007, 17:11:18
Filips: Můžu se zeptat proč s doménou přecházet? Rozumné hostingy umožňují nechat jako registrátora domeny kohokoliv a nechat změnit ns servery pro danou domenou, nebo na součastných name serverech pouze nastavit aby domena měla nastavené správné IP adresy na hosting.
|
||
Railbot Profil |
#5 · Zasláno: 3. 1. 2007, 18:09:17
syky01
Třeba to myslel právě tak. Přejít = změnit DNS adresu. |
||
Tomtomas Profil |
#6 · Zasláno: 4. 1. 2007, 13:09:21
Takže doménu jsi si zaregistroval pomocí domena.cz. Teď je třeba zvolit poskytovatele prostoru – hosting. Ten buďto bude vyžadovat, aby místo u registrátora domena.cz byla doména vedena u jeho smluvního registrátora (= převod domény) nebo sdělí DNS (adresu Name Serveru), kterou je pak nutno vyplnit v administraci domény u stávajícího registrátora domena.cz.