Autor Zpráva
peki
Profil
Zdravim chcel by som sa opytat ktory hosting by najviac vyhovoval poziadavkam:
cena 40-50Sk/Cz mesacne
Neobmedzeny pocet subdomen
priestor na db cca 200MB (dokopy cca.400MB)
neobmedzny trafic , php, mysql,htaccess(mod_rewritte),cron,ftp (aj na subdomeny),ssl, mail() -povoleny
thx
Oleg
Profil
nezlob se, ale vetsinou hosting do 100,- Kc mesicne byvaji problemove. Radsi si koupit drazsi, profesionalni plany (tarify). Mel jsem dobre zkusenosti s web4ce.cz - ale pokud nepresahnes 100k prikazu na DB a nebudes davat 20% zatez serveru tak jejich profi baliky jsou vynikajici. je to asi jediny hosting co me osobne kdy vyhovoval
armin
Hosting armin.sk
Profil
Oleg: cena nehraje roli... k cemu ti bude 200,- / mesic hosting od spolecnosti ve ktere majitel nema ani sajnu o zakldanich vecech ale ma 24/7 podporu. Akorat nevim k cemu je dobra takova podpora, kdyz vi jeste min nez kde jaky jeji klient. A urcite vis o cem mluvim ;)
peki
Profil
Pozrite, som student , a nepotrebujem nonstop podporu 25 hodin denne telefonicky,telepaticky,icq,mail,skype :)
a ani 99.999% dostupnost, nerobim eshop,...
Oleg: kukni napr profitux ten to ma (ak sa pytate preco zakladam thread - lebo chcem vediet ci je nieco lepsie)
takze tak..
Hofy
Hosting savana.cz
Profil
pekij amohu sam za sebe nabidnout svuj www.savana.cz, zadne reci okolo, muzes se podivat na nabidku na webu.

Jinak neni pravda, co tvrdi Oleg, ze hostingy do 100 Kc jsou problemove, protoze takovych hostingu je uz vetsina a jen par hostingu jsou tzv. HI-CLASS hostingy, ale ti maji take vypadky, protoze proste slitne vse, je to holt HW+SW a jako takovy nikdy nebud e100% stabilni, vsude jsou chyby, jak v SW tak v HW. Doporucuji ti to, co tu doporucuji vsem. Vyber si rekneme 5 hostingu, ktere se ti na prvni pohled zamlouvaji nejvice, pak zamailuj ci zavolej na referencni weby, ktere tam najdes a pripadne zkus demo hosting a podle toho se rozhodni. Je to tezke rozhodovani a vse si je podobne jako vejce vejci.
ZdenekVecera