Autor Zpráva
Pavliq
Profil
Ahoj,
předem napíšu, že pro zákazníky zařizuji webhostingy a tak, ale teď si hledám webhosting na projekt a chci vědět, jestli mi někdo může nabídnout něco lepšího než je tarif Web start u onebit.cz

Co požaduji ?
KVALITU! Žádnej garážovej server !
Dobrou cenu ! Jsem student a nemohu si dovolit dávat velké peníze do takových věcí, ač by si je zasloužili, prostě nemůžu.
Parametry :
100MB na web
50MB na mysql
50MB na maily
PHP
MySQL

Děkuji za Vaše nabídky, především od provozovatelů webhostingů :)

----- Upraven název topicu, umazáno pár vykřičníků. Gekon----
Gekon
Profil
Studentský tarif od Armina. Sám jsem nadmíru spokojeným zákazníkem.
Pavliq
Profil
Píše se tam něco o tom, že to nesmí být výdělečné :-/ což zřejmě bude. Takže bohužel. Ale i tak, pro jiné potřeby výborné řešení :)
armin
Hosting armin.sk
Profil
Pavliq: o jaky projekt se jedna? Aby nedoslo k nedorozumeni - kdyz budes provozovat ja nevim treba osobni web a budes tam mit google adsense nebo jiny bannerovy / reklamni system, tak toto neni povazovano za komercni projekt. Jednoduse receno - at na tom studentskem hostingu nebezi firemni prezentace, prezentace treba otce / matky ktery nabizi ucetnictvi nebo prodava krby, atd atd. Proste web pro osobni ucely.
Pavliq
Profil
firemní to nebude, nic takového, nebude to nic prezentovat, Adsense tam bude a jako osobní web se tomu říkat nedá. No počkám ještě na další nabídky, jestli platí 30,-kč za webhosting nebo 28,-kč za webhosting, to je vcelku jedno, to bych pak volil ten onebit. I tak děkuji. Jílek
banancz
Hosting banan.cz
Profil
můžete vyzkoušet i třeba www.banan.cz , poskytnu testovací hosting i doménu a pokud chcete web sponzorovat (za baner), můžeme se rovněž domluvit

email : kaluza@banan.cz
Pavliq
Profil
kdyby mi to samé nabídnul jiný webhosting ( sponzoring ) asi bych nabídku zvážil, ale na banan a přímou s panem Kalužou si zrovna netykám :) Bohužel
banancz
Hosting banan.cz
Profil