Autor Zpráva
doveda
Profil
něco jsem se snažil vyčíst, ale stejně o tom vím kulový ... :)
tak jestli v následujícím budu plácnu velkej nesmysl, srí opravte mě - díkes
---------
Jestli jsem správně pochopil, tak servru ani tak nevadí když např. za den je přenesen větší ojem dat ale v blocích, zato mu vadí
za ten den přenesení třebas celkově daleko menšího objemu dat .... ale v častých intervalech
Mastodont
Profil
Já o tom taky nic nevím, ale serveru určitě vadí vysoká nárazová zátěž :-)) Jinak pokud běží, tak běží furt a menší opakovaná zátěž by mu rozhodně vadit neměla. Na základě čeho soudíš, že mu vadí menší objem dat v častých intervalech?
doveda
Profil
no myslel sem, že to je hlavní příčina proč servrům vaděj hry .... že maj radši třeba poslání 500k najednou než 10* po 50k
souki
Profil
doveda
to není ani tolik o datovém toku, ale jeho výkonové zátěži. Vygenerovaní stránky je přeci jen menší zátěž než CS server
ondrejjj
Profil
Ono on-line hry - predpokladam ze se o ne jedna, jsou specificke, predevsim hodne pristupy a pocitanim ruznych statistik - to vadi podle me nejvice.

Jinak zatez serveru je podle toho jaky to je server, nektere servery trpi na spousty dotazu do mysql ( pokud maji malou RAM ) pripadne, nestihaji zpracovavat spousty pozadavku - predimenzovane servery se spoustou zakazniku na jeden sunt server, nechci poskozovat ale vim ze jedna hostingova spolecnost co ma v nazvu zlute ovoce trpi hlavne proto - odezva a caste pady. + vytizena mysql - logicky.