Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
doveda Profil |
#1 · Zasláno: 31. 12. 2007, 08:26:16
něco jsem se snažil vyčíst, ale stejně o tom vím kulový ... :)
tak jestli v následujícím budu plácnu velkej nesmysl, srí opravte mě - díkes --------- Jestli jsem správně pochopil, tak servru ani tak nevadí když např. za den je přenesen větší ojem dat ale v blocích, zato mu vadí za ten den přenesení třebas celkově daleko menšího objemu dat .... ale v častých intervalech |
||
Mastodont Profil |
#2 · Zasláno: 31. 12. 2007, 08:30:54 · Upravil/a: Mastodont
Já o tom taky nic nevím, ale serveru určitě vadí vysoká nárazová zátěž :-)) Jinak pokud běží, tak běží furt a menší opakovaná zátěž by mu rozhodně vadit neměla. Na základě čeho soudíš, že mu vadí menší objem dat v častých intervalech?
|
||
doveda Profil |
#3 · Zasláno: 31. 12. 2007, 08:41:47
no myslel sem, že to je hlavní příčina proč servrům vaděj hry .... že maj radši třeba poslání 500k najednou než 10* po 50k
|
||
souki Profil |
#4 · Zasláno: 31. 12. 2007, 11:03:26
doveda
to není ani tolik o datovém toku, ale jeho výkonové zátěži. Vygenerovaní stránky je přeci jen menší zátěž než CS server |
||
Časová prodleva: 7 dní
|
|||
ondrejjj Profil |
#5 · Zasláno: 7. 1. 2008, 17:03:18
Ono on-line hry - predpokladam ze se o ne jedna, jsou specificke, predevsim hodne pristupy a pocitanim ruznych statistik - to vadi podle me nejvice.
Jinak zatez serveru je podle toho jaky to je server, nektere servery trpi na spousty dotazu do mysql ( pokud maji malou RAM ) pripadne, nestihaji zpracovavat spousty pozadavku - predimenzovane servery se spoustou zakazniku na jeden sunt server, nechci poskozovat ale vim ze jedna hostingova spolecnost co ma v nazvu zlute ovoce trpi hlavne proto - odezva a caste pady. + vytizena mysql - logicky. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0