Autor Zpráva
flying gentleman
Profil
no, zrovna jsem se dival na netu na nejakej placenej hosting aspon s tema 500mb a mysql php samozrejmosti. vsechno je tak kolem tech 150-200kc/mesicne, ale na www.profitux.cz je to 50/mesicne a to jeste pisou neomezeny datovy prostor a neomezeny pocet mysql db.
ja jsem chudy študent, takže pro mě by to bylo ideální, ale zase si říkám, že prostě 50kč/měsíc je až moc málo na to, co nabízí.
tak bych chtěl slyšet váš názor, popřípadě někoho, kdo tam má web a ví o nich něco víc.
zatím s tím placeným hostingem nespěchám, ale přece jenom je dobrý sehnat nějaký informace předem a vědět, do čeho jít a do čeho ne.
tak pls pls pište co o tom víte nebo si myslíte.
Meleme
Profil
taky bych tomu nevěřil...
Zkus intehosting, chtěl jsem u nich hostovat, ale pak jsem se rozhodl, že stačí nějaký freeweb. Tady máš jejich tarify http://www.interhosting.cz/detail.asp
flying gentleman
Profil
uz jsem se dival, nevim nevim, vic se mi libil onebit.cz nebo cesky-hosting.cz
lumpik
Profil *
Já se taky po něčem levnějším pídím a jako horké favority mám tyhle:
www.savana.cz
www.inethosting.cz

Profitux jsem taky zvažoval, ale myslím, že ti nezaříděj doménu.
Tu si musíš zaregistrovat zvlášť. Já se v tomhle moc nevyznám takže napoprvé ocením když to za mě někdo vyřídí.
Mrkni do sekce Webhosting/Placený hosting/odstavec "Registrace domén..."
gorge_No1
Profil
mně jako nejlepší s dobrýma podmínkama vychází: http://www.inethosting.cz
Matěj Kloubek
Hosting cesky-hosting.cz
Profil
O inethostingu se tu již mluvilo. Osobně, jako člověk z oboru, si nedokážu představit jak investuje a plánuje společnost, když za své služby dostává 13,- měsíčně (jejich program za tuto cenu je myslím pro většinu zcela dostačující).

Připadá mi to jako střemhlavý pád do problémů, pokud nejsou schopni hosting dotovat z jiných služeb a nemají nějaké jiné plány do budoucna. I kdyby jej dotovali, nechápu jejich záměr provozovat něco, co pouze polyká peníze z toho co jim vydělává.
Saix
Profil *