Autor Zpráva
weep
Profil
Dobrý den, mám problémy s nevyžádanou poštou (spam) v outlook na síti. Dříve jsem měl Thunderbird a tam se to řešilo tak, že když přišla nevyžádaný mail, tak jsem ho označil jako nevyžádaný a poslal jako přílohu na server (spam@spam) pak již chodila přímo do složky spam a neotravovala v doručených. Ale v outlooku žádné takové označení není. Jak se zde řeší problém, když mi příjde nevyžádaná pošta (denně jich tam mám asi 50 a než je člověk všechny přejde, docela to otravuje).
Předem děkuji za pomoc.

S pozdravem Radek Kundera
xHire
Profil
Pokud se nepletu, tak Microsoft Outlook SPAM neřeší vůbec nijak. ;c) Ale to odesílání na server by mělo fungovat úplně stejně, protože server se přeci neměnil? Mám takový dojem, že Thunderbird integruje spamový filtr přímo do sebe, takže spolu se serverem dává dvojí ochranu.

Jen tak mimochodem: proč jste zmigroval z Thunderbirdu zrovna na Outlook?
armin
Hosting armin.sk
Profil
weep: http://www.spamihilator.com/
99,99% úspěšnost alespoň u mě přes 2 roky (Outlook Express). Nyní používám Windows Mail (součást ubohosti jménem Vista), který má něco v tomto smyslu, navíc spammihilator nefunguje s Windows Mail. Rozhodně ho ale doporučuji ve spojení s jakýmkoliv poštovním klientem (které podporuje). Opravdu jsem byl jeho spolehlivostí velice mile překvapen. Navíc disponuje velice jednoduchým učením co je a co není spam. Musím podotknout, že toto učení není vůbec nutné, ale přeci jen je to soubor algoritmů které nejsou neomylné, je vhodné čas od času pár mailů ho naučit (třeba 1-2x týdně 5-6 mailů, žádné extrémy).
weep
Profil
odesílání na server by možná mělo fungovat stejně, jenže v Thunderbirdu jsem ji označil jako nevyžádaná a poslal jako přílohy, ale v outluku nic takového jako "označ jako nevyžádaná" není. Tak jak potom server pozná, že je to nevyžádaná?

Mimochodem, jsem k přechodu k outlooku byl tak trochu donucen.