Autor Zpráva
svasik
Profil
Ahoj, hledám hosting pro blog, filemanagera a portfolio.
Podmínky:
alespoň 250MB prostoru
Php, Mysql, subdomény, email, FTP, co nejnižší cena.
Jsem student, což by doufám mohlo přinést nějakou výhodu :).
Díky za každý tip
Nox
Profil
Co armin.sk : student? 28Kč+DPH je v pohodě
imploder
Profil
nebo kapustu (20kč)
svasik
Profil
ještě sem zapoměl říct že potřebuju i doménu. :-) ... jinak ta kapusta vypadá skvěle
Karel Dytrych
Hosting vas-hosting.cz
Profil
U nás je studentský hosting za koncových 25 Kč http://www.vas-hosting.cz/program-student.html
warman
Profil
doména tě stojí okolo 200 (zalezi zda cz,eu,com,....)+ hosting. Prakticky nikde nedostanes hosting s domenou za 300kč ;)
Ayrton1
Profil
Pár let zpátky jsem narazil i hosting pro studenty zdarma, ale jak tak koukám, už se to asi nedělá co ? Škoda, toho bych teď zcela jistě využil...
warman
Profil
Ayrton1
Co tusim, tak freehostingy a hostingy pro studenty obvykle musi byt nekomercniho charakteru, coz asi bude (filemenagera jsem pochopil trosku jinak-ten manager :D), ale jak sleduju jeho web, tak zde http://www.svasik.ic.cz/portfolio/ de o penize :D
Hitman
Profil
No, pokud si za tvorbu bereš peníze, tak by jsi nějakých těch 500Kč/rok na hosting mít měl, ne?
svasik
Profil
warman:
a co kdyby portfolio zůstalo na ic.cz, akorát blog a file manager by se přesunul na placenou doménu ? ;)

Hitman:
protože se kšefty zatim moc nehejbou (není se čemu divit, ještě sem nezačal se seo a mám přístup tak 0-2 na den :P)
warman
Profil
svasik
nejak to urcite de udelat. podle me de spis o to, aby ten web jako celke nebyil komerncni
gagi
Profil
svasik
Čau, mám dva tipy:
1) Ten horší, přihlaš si na ic.cz doménu 2. řádu - je tam reklamní proužek pořád, ale platíš jenom za doménu