Autor Zpráva
darthrank
Profil *
Ahoj všem, jsem začátečník a stáhnul jsem si dneska font Frankenstein ,který má českou diakritiku, ale když ho použiju tak se mi diakritika nezobrazuje. Děkuji za rady !
panther
Profil
darthrank:
odkaz je kde?
SwimX
Profil
darthrank:
zde vidím, že diakritiku nemá..?
Zechy
Profil
darthrank:
Jen sem to přečte a už mě napadlo, že nepodporuje diakritiku. Ale dál když čtu, že jí má... Záleží co se místo toho zobrazí. Chyba můžeš být v kodování stránky. Použij například:
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250">


EDIT: Aha pozdě :)
darthrank
Profil *
SwimX: Ten odkaz je ,ale na jinej font (evil of Frankenstein) ja potřebuju tenhle : http://www.ceskefonty.ic.cz/index.php?option=com_docman&task=doc_details&Itemid=28&gid=98

Tohle se vypise pri tomto kodovani : <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250">
vçem çŘý§çźěý§ ěˇ
SwimX
Profil
darthrank:
aha, tak to vypadá, že to by mohlo být kódováním. Pokud nastavíš win-1250, je také potřeba uložit soubor v tomto kódování. Např PsPAD to má nahoře v kartě Formát -> vybereš win-1250 a uložiš. Pokud se kódování shoduje s halvičkou, neměl by v tom být problém.
darthrank
Profil *
Jsem blbec, uplne jsem na to zapomněl. Díky moc
darthrank
Profil *
Jinak jeste takovej dotaz , ono mi to stejne k nicemu nebude kdyz vlastne toto pismo nikdo ve windowsech nema. Chci timto pismem udelat polozky v menu. Jedina moznost jak to provist je napsat to primo do obrazku , jestli se nepletu , coz by taky znamenalo ze pro kazdou tu polozku v menu bych musel vytvorit novej div.
SwimX
Profil
darthrank:
obrázek je jediné rozumné řešení, jen nezapomeň na Překrytí textu obrázkem by i uživatelé bez obrázků něco z menu viděli.

ze pro kazdou tu polozku v menu bych musel vytvorit novej div.
to určitě ne. Pokud je menu takto:
<ul>
  <li> ...
  <li> ...
 </ul>

pak stačí každému li dát id a v css nastavit
#id{backgrund: url(image.jpg) no-repeat center center;}
darthrank