Autor Zpráva
lopik007
Profil
Zdravím lidi lze nějak udělat průhlednost ohraničení objektu?Normální ohraničení udělám border: solid 1px #barva, ale průhledné ohraničení nevím jak. Lze vůbec udělat průhledné ohraničení?
__construct
Profil
border: 1px solid transparent;

ale v IE6 bude ten border čierny a v IE7 bude mať farbu pozadia rodičovského elementu
lopik007
Profil
__construct:
Lze nějak udělat aby byl ve všech prohlížečích průhledný border? Pomoci toho co si napsal?
__construct
Profil
Asi cez filter a ako border použi nejaký transparentný obrázok
P.S.: Možno príde niekto s nejakým lepší riešením
Yur4Y
Profil
Asi som nechápavý, ale aký je rozdiel medzi priehľadným borderom a obyčajným marginom či paddingom?
lopik007
Profil
no, právě, že bych border nastavil obrázek, ale nevím jak.
Chamurappi
Profil
Reaguji na lopika007:
selektor {
  border: 1px solid transparent;
  -border-color: #000001;
  -filter: chroma(color=#000001);
}

právě, že bych border nastavil obrázek
Nerozumím.
lopik007
Profil
Chamurappi:
No udělal bych průhelný čáru na výšku, a přidělil bych jí border.

edit:
// Teď mě napadlo, když je hlavní objekt podsvícen, tak by měl být i border podsvícený, když je v objektu, nebo se pletu?
Chamurappi
Profil
Reaguji na lopika007:
Pořád nerozumím.
panther
Profil
lopik007:
nikdo moc nechápe, co chceš. Možná by pomohl obrázek, jak to celé má ve výsledku vypadat.
lopik007
Profil
Chamurappi:
panther:
Neumím nakreslit v ps3 css. Prostě jde mi o průhledné ohraničení.
Keeehi
Profil
lopik007:
Můžeš kresli třeba i v malování. Žádná krása to být nemusí, jen si to musíme umět představit.
lopik007
Profil
Keeehi:
Copak nikdo nechápe, že mi jde jen o průhledné ohraničení (průhledný border)?
Keeehi
Profil
A toto [#7] ti nefungovalo?
Problém je v tom, proč když ten border nebude vidět, tak nemůžeš použít margin či padding.
lopik007
Profil
Keeehi:
Nezkoušel jsem to, ale v zápětí jsem se zeptal, na toto:

Teď mě napadlo, když je hlavní objekt podsvícen, tak by měl být i border podsvícený, když je v objektu, nebo se pletu?
panther
Profil
lopik007:
nezkoušel jsem to, melu si pořád svojí, nechci ukázat, jak to má vypadat... Celý svět se spikl proti mě.

Tímhle přístupem to moc daleko nedotáhneš. Měl by sis uvědomit, že tu nikdo není jasnovidec, aby věděl, co chceš. Máš tu nabízené řešení, nevyzkoušíš ho. Nechceš nám ukázat, jak to má vypadat. Asi nechceš tím pádem ani pomoci.
Keeehi
Profil
lopik007:
A to podsvícení je udělané jak? Žádnou takovou css vlastnost neznám. Potom je těžké radit.
lopik007
Profil
Keeehi:
Podsvícení je uděláno takto:
opacity: 0.75;   
filter: alpha(opacity=50);   
-moz-opacity: 0.5;   
-khtml-opacity: 0.5;
}
Keeehi
Profil
lopik007:
To není podsvícení ale jen průhlednost.
Vyzkoušej řešení od Chamurappiho. Nevím proč by to nemělo fungovat.

Proč se bráníš tomu marginu?
lopik007
Profil
Keeehi:
Jakému marginu?
Keeehi
Profil
lopik007:
Tak to bude tím, že nevíš co to je. Takže margin a padding. Určitě si to nastuduj. Používá se to hodně často.
lopik007
Profil
Keeehi:
Vím o co jedná, jen nevím proč jsme se najednou obrátili k margin, když s border nesouvisí
pavuk
Profil
Pokud chceš průhledný border, tedy aby nebyl vidět, je to stejný jako nastavit prvku margin. tak to bylo myšleno, vycházej z [#5]
Bubák
Profil
lopik007:
Máš na mysli částečně průsvitný rámeček? Pak můžeš použít tohle:
http://interval.cz/clanky/teckovany-ramecek-i-pro-ie/
Výsledek
Jako pozadí nedáš šachovnici, ale jednobarevný průsvitný PNG.
Nox
Profil
Tentokrát bych se lopik007a zastal, podle mě myslí korektně, jen neřekl úplně přesně

"Průhledný" nemusí okamžitě znamenat "100% průhledný"

Navíc zatím jsem se vždy setkával že průsvitnost != částečná průhlednost, je to jiná vlastnost

"In the field of optics, transparency (also called pellucidity or diaphaneity) is the physical property of allowing light to pass through a material; translucency (also called translucence or translucidity) only allows light to pass through diffusely. The opposite property is opacity. Transparent materials are clear, while translucent ones cannot be seen through clearly."
http://en.wikipedia.org/wiki/Translucency
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Opacity_Translucency_Transparency.svg
(fáze jak průhlednosti tak průsvitnosti, jiné výsledky)

"Transparent materials like clear glass or water will let light travel through it undistorted (except for the bending due to the IOR). Translucent materials will scatter the light when traveling through it. For example stained glass, wax, grapes, etc..."
http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_basic_material_settings_03.htm

"A translucent object allows light to pass through, and also scatters light within the object. You can use translucency to simulate frosted and etched glass.
Translucency is inherently a two-sided effect: with the translucent shader, backface illumination appears on front faces."
http://docs.autodesk.com/3DSMAX/13/ENU/Autodesk%203ds%20Max%202011%20Help/index.html?url=./files/WSf742dab0410631334fd1fb1c112a1ce99ff-7fa6.htm,topicNumber=d0e324865
habendorf
Profil
Osobně bych poloprůhledný rámeček řešil paddingem + backgroundem.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: