Autor Zpráva
Fusion
Profil *
Zdravim,

rád by som spravil také niečo, aby sa nadpis <h3> správal ako normálny text. Malo by to podobný efekt ako strong, ale len s tym experimentujem a skusam co sa v CSS/HTML da spravit a neda. Resp. fungovat to funguje, ale vzdy ked je v texte nejake slovo označené ako nadpis <h3> tak sa riadok zalomí, napriek tomu že to má display:inline, a to nie je účel.

h3 {
color:navy;
display:inline;
margin:0px;
clear:none;
}


Čiže vo vete:" Jozef išiel na maliny a namiesto <h3>toho</h3> si natrhal muchotrávky." sa riadok po slove namiesto zalomi ako keby tam bolo br, co však tam nie je. Neviete mi niekto poradiť čo robím zle? poprípade či sa vôbec takéto operácie dajú robiť z prvkami ako nadpisy.
Joker
Profil
Fusion:
Neviete mi niekto poradiť čo robím zle?
Tipnu, není celý ten text uvnitř odstavce (<p>), přičemž<h3> nemůže být uvnitř odstavce a prohlížeč před ním automaticky ukončí odstavec?
Bubák
Profil
Joker:
Trefa, taky to tak vidím.

Fusion:
Pravděpodobně se pokoušíš dávat H3 do odstavce, což v HTML nezle. Taky sémanticky je nesmysl strkat nadpis doprostřed odstavce.
Vyzkoušej si:
<style>
h3, .inline {
color:navy;
display:inline;
margin:0px;
clear:none;
}
</style>
<div>
Jozef išiel na maliny a namiesto <h3>toho</h3> si natrhal muchotrávky.
</div>
</style>
<div>
Jozef išiel na maliny a namiesto <h3>toho </h3>si natrhal muchotrávky.
</div>
<p>
Jozef išiel na maliny a namiesto <h3>toho</h3> si natrhal muchotrávky.
</p>
<p class=inline>
Jozef išiel na maliny a namiesto <h3>toho</h3> si natrhal muchotrávky.
</p>

Pro zajímavost, jak kód "vidí" Chrome, na rozdíl od jiných prohlížečů vypíše i koncové značky, které i domyslí:
<p>
Jozef išiel na maliny a namiesto </p><h3>toho</h3> si natrhal muchotrávky.
<p></p>

Protože prohlížeč v odstavci narazí na nadpis, odstavec ukončí.
Pak narazí na koncovou značku odstavce a domyslí si počáteční značku, proto je v kódu <p></p>.
Fusion
Profil *
no a fakt:D mali ste pravdu, problém tam robil ten odstavec <p>. Ono keď nad tým rozmýšľam nedalo by sa takéto niečo použiť ak by som napr niektoré slovo chcel spraviť pre vyhladávač relevantnejšie? to by mohlo fungovat nie? sice asi by to bolo to iste ako strong.. ale aj tak
Petr ZZZ
Profil
Fusion:
Myslel jsem si, že právě kvůli tomu tam ten nadpis cpeš. Přičemž můj soukromý skromný názor je, že právě tento účel, dávat něco do nadpisu, co ve skutečnosti nadpis není, jen proto, abys oblafnul vyhledávač, a snažit se pak dosáhnout u nadpisu inline zobrazení, protože to jaksi nadpis není, je zhůvěřilost. Pokud chceš něco v textu zdůraznit, můžeš si vybrat např. mezi tagy <strong>, <b>, <i>, <em> nebo <span> (a několika dalšími), které si můžeš dle potřeby nastylovat. Přičemž by bylo vhodné se neodchylovat příliš silně od jejich původního sémantického účelu, viz. např. nedávný můj dotaz na související téma: Zastoupení CSS: Kolik brouzdalů si CSS vypíná?

Na pozice ve vyhledávání je především kvalitní obsah a zpětné odkazy; nějaké <h3> mnoho nepomůže, pokud tyto předpoklady chybí.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0