Autor Zpráva
jova
Profil *
Dobrý den, Vážení.
Dva problémy s pozicováním.
1) Mám problém se správným nastavením stránky pro IE a MF. Jak jí mohu nastylovat, aby se při roztažení okna prohlížečů přizpůsobila jejich šířkám.
2) Mám nastaveny pevně šířky pro hlavičku, obsah, pravé okno, patičku a horizontalní menu. Jak je mám nastavit , aby se při delších textech posunula patička až za text.
Možná, že již bylo řešení mého problému někde popsáno, ale zatím jsem jej nenašel.
Děkuji za pomoc, jsem ve tvorbě www začátečník.
Zdrojový kód přikládám.

<!DOCTYPE HTML PUBLIC 
"-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>www-stranka</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
 charset=windows-1250"> 

<style>
div.hlavicka{
	position: absolute;
	 top: 105px;
	 left: 30px;
	 width: 95%;
	 height: 120px;
	 overflow: hidden;
	 color: black;
	 background-color:#ff7f50;
	   }

div.menu{

}

div.obsah{
	position:absolute;
	top:265px;
	left:45px;
	width: 65%;
           }

div.pravy{
	top:265px;
	left:818px;
	align: right;
	width: 25%;
	}

div.paticka {
	top:948px;
	left:30px;
	width: 95%;
	height:30px;
	text-align: center;
	background-color:#ff7f50;
           }
.cleaner {
   clear: both;
   height: 0;
   font-size: 0;
   visibility: hidden;
          }	

</style>
</head>

<body>
<div class="hlavicka">
<? include "hlavicka.php"; ?>
&nbsp;
<? include "akt-datum-a-cas.php"; ?>

</div>

</div>
<div id="menu" 
<? include "h-menu.php"; ?>
</div>

<div class="obsah">
<? include "obsah.php"; ?>
</div>

<div class="pravy">
<? include "pmenu.php"; ?>

</div>

<div class="paticka">
<? include "paticka.php"; ?> 
</div

</body>

</html>

Ty posuny u topů jsou použity pro zobrazení reklamy na swebu. Mám tam doménu 3 řádu a nechci jí překrývat.
Taurus
Spíš dodej živou ukázku a zkus se, když si ještě v začátcích, přeučit na floatované layouty, dokud je čas. Na pozicování zapomeň.
jova
Profil *
Dobře, dodávám živou ukázku. Je na vacj1.sweb.cz.