Autor Zpráva
Kondor
Profil *
Ahoj. Můžete mi někdo vysvětlit co znamená tohle? A popřípadě mi s tím pomoct?

Stránka obsahuje příliš mnoho inline vložených CSS stylů, které by měly být ve zvláštním souboru.
Velikost v CSS navíc: 2.40 kB

Děkuji

Moderátor Chamurappi: Titulek „Pomoc a vysvětlení - CSS“ nevystihuje podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
xmark
Profil
Kondor:
Používáš přímé stylování: http://www.jakpsatweb.cz/css/css-prakticky.html#primy

Jestli je to v daném případě v pořádku nebo by bylo vhodnější použít externí css, záleží jen na tvém citu pro css, nikoliv na hodnocení webu jakousi službou. Dá se říct, že většinou je přímé stylování chybou. Jestli cit ještě nemáš vyvinutý, dej sem odkaz na web a určitě ti někdo poradí.
Kondor
Profil *
Děkuji za rychlou reakci. Cit bohužel nemám. V tomhle směru jsem víc než laik. Tady je teda odkaz. Adresa je zatím jen pracovní.
http://rodogym.cz/index.icic.html
xmark
Profil
Uf, tak ten kód je hodně špatně.
Doporučoval bych pročíst to, na co jsem odkázal a následně nastudovat základy používání css.

V principu lze říct, že do html patří pouze obsah stránky, nepatří tam nic, co se týká vzhledu.
Vzhled se definuje v externím css souboru.

Příklad:
<div class="box-padding"><h1><small><small>Nejnovější info</small></small></h1> 


To je nesmysl. Tam patří
<div class="box-padding"><h1>Nejnovější info</h1> 


Velikost písma onoho nadpisu je nadefinována právě v css. Buď je tam někde něco jako
h1 { (tady je popsán vzhled)}
nebo
.box-padding h1 { (tady je popsán vzhled)}

Do html nepatří všechny ty big, small, font-size, color a další. Mimo to dost odpudivě působí konstrukce jako
<small><small style="font-weight: bold;"> </small></small>

a podobně. K čemu je prázdný text, který je malý, malý a tučný?
Velda
Profil
xmark:
V principu lze říct, že do html patří pouze obsah stránky, nepatří tam nic, co se týká vzhledu.
Vzhled se definuje v externím css souboru.

ten princip platí, ale jen na statických stránkách...