Autor Zpráva
Peklis
Profil *
Ahoj,
mám problém. Napsal jsem menu, kterému jsem dal velikost písma tak, aby se vešlo v klidu na stránku která má 800px.
Když to ale spustím ve firefoxu, všechno písmo je co je na stránce je větší, takže to menu se nevejde na 1 řádek.
Jsem začátečník.. Jestli to něčemu pomůže tak to písmo je uložené na serveru a mám ubuntu.
Ten web je kdyžtak TADY, a obsahu si pls nevšímejte, jsou to kraviny :D
hledej
Profil *
Co jsem si všiml, tak jediné s čím mohu poradit je, že máš v #menu u velikosti písma pt místo px, pokud to změním na px, tak se písmo zmenší. Se shoutboxem Ti bude muset poradit někdo znalejší.
hledej
Profil *
Ještě pardon, též jsem rovnou mohl poukázat na toto, v rámci problematiky: http://www.jakpsatweb.cz/css/font-size.html
jenikkozak
Profil
hledej:
Co jsem si všiml, tak jediné s čím mohu poradit je, že máš v #menu u velikosti písma pt místo px, pokud to změním na px, tak se písmo zmenší.
A když změníš centimetry na milimetry, tak se to taky zmenší?
Cituji z té stránky, na kterou odkazuješ: „Lepší je ovšem nenastavovat nic v pixelech, aby to bylo zvětšovací. “

Peklis:
Prostě to písmo zmenši. (Tak, že před jednotku napíšeš menší hodnotu.) Ideálně použij takové, které se dá číst. Přílišná snaha o originalitu je mnohdy na škodu.
Peklis
Profil *
No asi to tak budu muset udělat.. Jen mi přijde divný, že to nejde nijak spravit
hledej
Profil *
jk: Tak bylo to myšleno, že má více zápisů pro velikost písma, px, pt a procenta. Jinak v tom odkazovaném článku píší i něco ve stylu Zlatá procentní cesta.

peklis: Stejně je třeba ten nadpis Shoutbox zmenšit, protože zbytečně odvádí pozornost od obsahu stránek. Klidně na něj použij <h2> místo stávajícího <h1> a pěkně ho vycentruj. ;)
Peklis
Profil *
Já vim, ale přeci musí existovat způsob jak udělat aby to zůstalo stejný jako v chromu.. nebo ne?
Ten nadpis shoutbox samozřejmě zmenšim, ale nejdřív bych pořešil tohle.
Nikdy jsem si nevšiml že se to stává.