Autor Zpráva
marvaysCZ
Profil
Ahoj. Nejsem si jist, jestli sem se v nadpise vyjádřil správně, ale zkusím to vysvětlit.
Mám joomla web. Na třídě "article" mám nastaven vnitřní kraj 10px. A teď potřebuju, aby u jednoho modulu zobrazeného pomocí této třídy tento okraj nebyl. Jak to udělám?
Naivně jsem si myslel, že když do toho modulu dám zápis, aby teto okraj vynuloval, tak to bude OK. Jenže hned jsem zjistil, že by to bylo moc jednoduché, kdyby to takhle fungovalo. Protože tenhle zápis mi při načtení tohoto modulu vynuloval okraje u všech ostatních na této pozici. Je tedy na to nějaký fígl?

Napadá mě jen vytvořit vlastní novou třídu "article-modul" a tam si zachovat všechny nastavení původní, jen změnit okraj na 0?

Předem se omlouvám, jestli jsem použil špatnou terminologii . . . . jsem samouk :(
panther
Profil
marvaysCZ:
aby u jednoho modulu zobrazeného pomocí této třídy tento okraj nebyl.
tak tomu modulu přidej někam nějakou třídu, kterou půjde daný modul odlišit (třeba do body, nebo kamkoliv jinam). Případně, každý modul jistě obsahuje jiné elementy, možná by to šlo zaměřit kontextově se stávajícím HTML - těžko říct bez ukázky, obecně to nelze.

Napadá mě jen vytvořit vlastní novou třídu "article-modul" a tam si zachovat všechny nastavení původní, jen změnit okraj na 0?
začal jsem psát odpověď po přečtení půlky tvého příspěvku, sám správné řešení navrhuješ. Abys nemusel celý úsek stylopisu pro daný modul duplikovat, třídu „article-modul“ přidej ke stávajícím třídám, které tam máš navěšené (element může mít více tříd, class="trida1 trida2 trida3") a v CSS pak přibude jen jeden řádek: .article-modul {margin: 0;}. Zbytek deklarací bude brán ze současné třídy.
marvaysCZ
Profil
díky. problém je, že se takové věci neumím našprtat, ale musím to nejdřív pochopit, abych si to mohl představit a pak to používat. Tak to teď jdu vztřebat a jak to poberu, tak to vyzkouším :) To je samý element, třída, modul a pak mi jde z toho hlava kolem :)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit