Autor Zpráva
i-cash
Profil
Ahoj, nevíte někdo jak udělat, aby nějaký určitý znaky měli jinej styl zež zbytek? třeba bych chtěl všechny + nebo - v textu větší než zbytek a s jinou barvou, šlo by to?
Monkeys
Profil *
i-cash:

#blok code {font-size:16px; color:green; font-weight:bold}

Tak napr. v tom texte pouzi znacku code: <span>Priklad na vypocet 2 <code>+</code> 2 = 4 </span>

M.
i-cash
Profil
to je moc složitý, zatím jsem značky označil <strong> a udělal jsem class
.znamínka strong 
{
    font-size: 20px;
    color: #abff2e;
}
myslel jsem jesli neexistuje něco, abychnemusel označovat vše co chci jinak strongem, ale treba jen classem .znaminka


Monkeys:
#blok code {font-size:16px; color:green; font-weight:bold}
>
>
Tak napr. v tom texte pouzi znacku code: <span>Priklad na vypocet 2 <code>+</code> 2 = 4 </span>
>
M.

jsem začátečník, a ani nechápu jak si to myslel. přesti díky za radu třeba mi to časem dojde :)
Monkeys
Profil *
i-cash:
Domnievam sa ze v CSS neexistuje sposob akym by ti v texte hladalo zanmienka.
Jednoducho ak chces odlisit nieco v texte inym stylom musis to dat medzi neaku HTML znacku.

M.
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na i-cashe:

Jakýkoli tag si můžeš i přeformátovat a zrušit jeho výchozí nastavení. Můžeš třeba zajistit, aby všechna <i> uvnitř <p> byla "nekurzívou", tučná, vetší a modrá:

V CSS bude třeba:
p i { font-style: normal; font-weight: bold; font-size: 120%; color: blue; }

A v HTML pak napíšeš třeba:
<p>Součet 3 + 7 je deset: 3<i>+</i>7=10.

Zda lze zformátovat jinak třeba všechna "plus", aniž by se všechna natvrdo obalila do nějakého tagu, to nevím, možná pomocí JavaScriptu.

.znamínka
V názvech tříd doporučuji nepoužívat diakritiku.

Reaguji na ↓ Taura:
Díky, opraveno.
i-cash
Profil
oukej, díky za rady. teď už si s tim snad poradim
Taurus
Profil
Pozor, příklad Petra ZZZ obsahuje prohozené pořadí italiky a odstavce, správně má být:

p i { font-style: normal; font-weight: bold; font-size: 120%; color: blue; }

i-cash: