Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Juandev Profil |
#1 · Zasláno: 21. 9. 2014, 18:46:45
Snesla se na mne kritika v případě této stránky, že nejsou k nalezení informace o grantu a není ani jasné, že se jedná o jakousi kampaň. Přitom odkaz na "pravidla grantu" je hned nahoře v banneru. Máte nějaký nápad, jak to ještě zvýraznit a proč to ti lidé nevidí?
Upozorňuji, že je to tvořeno z wikikódu a CSS mohu vkládat jen blokům div a span inline stylem. |
||
Marschmallow Profil |
#2 · Zasláno: 21. 9. 2014, 19:08:54
Juandev:
Já bych si ho také nevšiml. Ta modrá až moc splývá s černou. |
||
Bubák Profil |
#3 · Zasláno: 21. 9. 2014, 19:29:05
Marschmallow:
„Ta modrá až moc splývá s černou.“ Pokud myslíš týž text, co já, tak ten je černočerný, style="color:#000; .
Juandev: Bude vhodné neměnit barvu odkazu na černou, kterou má běžný text. Taky by pomohlo dát baneru vhodný nadpis. Mimo téma, text #E8E8E8 na pozadí #F5F5F5 je za běžných okolností nečitelný. |
||
Marschmallow Profil |
Bubák:
„Pokud myslíš týž text, co já“ Já myslím tenhle text. Každopádně moc výrazné, aby to vypadalo jako odkaz to opravdu není. Mimo jiné ten mnou zeleně zakroužkovaný text je fakt čitelný. |
||
Juandev Profil |
#5 · Zasláno: 21. 9. 2014, 21:15:15
Marschmallow:
Před tím to bylo žluté. Bubák: „Bude vhodné neměnit barvu odkazu na černou“ Takže třeba modrou, jak to je zvykem u odkazů? „Taky by pomohlo dát baneru vhodný nadpis.“ Jak nadpis? „Já myslím tenhle text.“ Ale tak to je cíl, aby ten text byl vlastně hůře čitelný. Ta zelená část ale nemá být odkazem. Odkazem je to co je v červeném kroužku. |
||
Marschmallow Profil |
#6 · Zasláno: 21. 9. 2014, 21:30:21
Juandev:
Jak cíl? Ten text je pro lidi, ne pro vyhledávače. Navíc, pokud přes vyhledávač najdu určitý text a na stránce nebude moc čitelný (natož bílý na bílém pozadí), tak asi odejdu a nebudu to luštit... |
||
lionel messi Profil |
#7 · Zasláno: 21. 9. 2014, 21:32:20
Juandev:
„Ale tak to je cíl, aby ten text byl vlastně hůře čitelný. Ta zelená část ale nemá být odkazem. Odkazem je to co je v červeném kroužku.“ Prehľadnosť a použiteľnosť stránky nie je práve najlepšia. 1. Položkám „v červenom krúžku“ (viď [#4]) by som pridal nejaký vhodný hover efekt na pozadí. Ten súčasný nie je práve najvýraznejší. 2. Tá časť „v zelenom“ — fakt nešťastne riešená. Žijeme v uponáhľanej dobe. Návštevníci stránky si nechcú totálne nevýrazný text zvýrazňovať myšou, oni chcú proste prísť a čítať. Percento ľudí, ktoré odíde, pretože text bol nečitateľný. „Ale tak to je cíl, aby ten text byl vlastně hůře čitelný.“ Keď bude trochu svetlejší, než okolitý text, bude horšie čitateľný, ale pochybujem, že je cieľom, aby bol bez označenia myšou takmer úplne nečitateľný. Úprimne povedané, keby som sa dostal na takúto stránku, poviem si, že je rozbitá, tým pádom nie práve najdôveryhodnejšia a stratím chuť sa čokoľvek o akomsi grante dozvedieť (samozrejme, je to len môj názor). |
||
Bubák Profil |
#8 · Zasláno: 21. 9. 2014, 22:01:14
Juandev:
„Takže třeba modrou, jak to je zvykem u odkazů?“ Ano, stačí zrušit obalový span, kde měníš barvu obsahu odkazu, v CSS souboru https://bits.wikimedia.org/cs.wikipedia.org/load.php?debug=false&lang=cs&modules=ext.gadget.OSMmapa%2Cdirect-links-to-commons%7Cext.uls.nojs%7Cext.visualEditor.viewPageTarget.noscript%7Cext.wikihiero%2CwikimediaBadges%7Cmediawiki.legacy.commonPrint%2Cshared%7Cmediawiki.skinning.interface%7Cmediawiki.ui.button%7Cskins.vector.styles%7Cwikibase.client.init%2Cnolanglinks&only=styles&skin=vector&* (odkud lezou takové hnusné URL?) je deklarovaná barva pro odkazy #0645AD „Jak nadpis?“ Tak, aby svým textem upoutal na odkazy v banneru. „to je cíl, aby ten text byl vlastně hůře čitelný“ Kdo uhádne, na kterou část těla myslím, dostane bludišťáka. |
||
Juandev Profil |
#9 · Zasláno: 21. 9. 2014, 22:19:20
lionel messi:
„hover efekt na pozadí“ To je problém. Hoverový efekt nelze přidat. Nebo mi poraďte jak se to přes span či div dělá. „2. Tá časť ‚v zelenom‘ — fakt nešťastne riešená. Žijeme v uponáhľanej dobe. Návštevníci stránky si nechcú totálne nevýrazný text zvýrazňovať myšou, oni chcú proste prísť a čítať. Percento ľudí, ktoré odíde, pretože text bol nečitateľný.“ Ale to je cíl. To nemá být celé čitelné. Má se číst jen to co je černě. To je vlastně takové grafické dílo. Jeho cílem není předat informaci, ale zaujmout. „ale pochybujem, že je cieľom, aby bol bez označenia myšou takmer úplne nečitateľný.“ Ano, cílem to je. Respektive je jedno, jestli si to někdo přečte nebo ne. Je to smyšlený text a je to jak píši výše. „keby som sa dostal na takúto stránku, poviem si, že je rozbitá, tým pádom nie práve najdôveryhodnejšia a stratím chuť sa čokoľvek o akomsi grante dozvedieť“ A jak to tedy udělat, aby nevypadala rozbitá? Mám ten celý blok, o kterém je tu řeč vyjmout a vložit ho tam jako obrázek (grafické dílo)? Bubák: „Ano, stačí zrušit obalový span, kde měníš barvu obsahu odkazu“ No to je fakt. „Tak, aby svým textem upoutal na odkazy v banneru.“ Můžeš uvést nějaký příklad? Furt nevím jak to myslíš. Není to spíš o podobě toho baneru? |
||
lionel messi Profil |
#10 · Zasláno: 21. 9. 2014, 22:39:23
Juandev:
„A jak to tedy udělat, aby nevypadala rozbitá?“ Šedý text by som buď dal o niečo tmavší alebo by som ho vymazal — stále mi nevie napadnúť, aký má zmysel text, ktorý nemá byť čítaný. |
||
Juandev Profil |
#11 · Zasláno: 22. 9. 2014, 00:08:43
lionel messi:
„stále mi nevie napadnúť, aký má zmysel text, ktorý nemá byť čítaný.“ No to bych snad nechal do fora PR a reklama. |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0