Autor Zpráva
xxxRomanxxx
Profil *
Zdravím, mám problém s víceúrovňovým menu. postupoval jsem podle tohoto návodu ZDE , ale jakmile jsem chtěl přidat další pod položku, tak se mi nezobrazila, tak jak by měla. Když najedu myší na odkaz, tak se mi objeví obě pod položky najednou. Já bych právě potřeboval, aby se mi objevila jedna podpoložka a až bych na ní najel, tak by se mi zobrazila druhá pod položka. Předem se omlouvám začínám s internetovýma stránkami, tak jsem ještě amatér.
<style type="text/css" rel="stylesheet">
.menu {color: #000000; padding: 0; margin: 0; list-style-type: none; display:block;}
.menu ul {margin-top: 0px; position: absolute; visibility: hidden; background-color: #A72135; margin: 0; padding: 0; list-style-type: none;}
.menu li {float: left; padding: 2px 2px 0 2px; width: 200px; }
.menu a {padding: 2px; text-align: left; padding-left: 15px; color: #fff; background-color: rgb(141,135,81); display: block; text-decoration: none; font-weight: bold;}
.menu li:hover ul, ul.menu li.hover ul { visibility: visible;}
.menu li:hover ul li:hover ul, ul.menu li.hover ul li.hover ul{ visibility: visible;}
.menu li li {float: none; border: none; padding: 0; margin: 0;}
.menu ul ul {margin-top: 0px; position: absolute; visibility: hidden; background-color: #A72135; margin: 0; padding: 0; list-style-type: none;}
</style>

<table>
<tr>
    <td>
        <ul class="menu">
            <li><a href="../html/">HTML</a>
                <ul>
                    <li><a href="../html/text.php">Textové značky</a>
                        <ul>
                            <li><a href="../html/text.php">AaAaAAA</a></li>
                        </ul>
                    </li>
                </ul>
            </li>
        </ul>
    </td>
</table>
mimochodec
Profil
Ta ukázka, na kterou odkazuješ, funguje tak jak chceš?


Aha, asi potřebuješ víc úrovní, než tam je. Inspiruj se na http://css.blbeckove.com/3.seznamy/3.resene-priklady.html
xxxRomanxxx
Profil *