Autor Zpráva
Knopi
Profil
Jak všichni víte, tak IE vykresluje zhruba o jeden stupeň větší písmo, než Mozilla...apod. Testoval jsem písmo, které bude všude stejné a přišel jsem na velkost 83%. Možná to víte, ale je opravdu všude stejné a tím pádem nemusím použít hack. Zkoušel jsem to se striktním doctype... Jestli se pletu, tak mě opravte prosím, nejsem odborník.

Příklad:

body {
font-size: 83%;
font-family: Tahoma, "Geneva CE", lucida, sans-serif;
line-height: 1.5;
}

Písmo je všude stejně velké...
Plaváček
Profil
Pletete se. Není všude stejné. Záleží totiž na dvou věcech - na tom, jakou výchozí velikost písma mám nastavenou ve svém prohlížeči a také na tom, jaké a jak velké písmo mám ve svém operačním systému. Jinými slovy - touto definicí způsobíte jenom to, že se písmo zobrazí menší, než si sám přeju. Lépe to vysvětlí tento článek http://interval.cz/clanky/myslete-elasticky-s-css/
Knopi
Profil
Aha, tak zas díky moc za zajímavý článek. Vůbec jsem netušil kolik problému to v začátcích bude. To je každý den něco, webdesign je ale věda... :-)
habendorf
Profil
Ono to záleží na ještě více věcech, než píše Plaváček. Např. na renderovacím módu.
Jak všichni víte, tak IE vykresluje zhruba o jeden stupeň větší písmo, než Mozilla totiž platí v quirku, ve standardu nikoliv.
Knopi
Profil