Autor Zpráva
Jiřík
Profil *
nechce se mi zobrazit pozadí vytvořené css at dělám co dělám tak se to nezobrazuje ani ve FF ani v IE. jsem začátečník a kody zkouším psát i kopírovat. obrázek na pozadí čehokoliv mi prostě v css nezobrazuje. Kde dělám chybu?
Bubák
Profil
Kde dělám chybu?
Těžko říct. http://www.jakpsatweb.cz/faq/nefunguji-obrazky.html
Pokud to nepomůže, dej odkaz na stránku.
Jiřík
Profil *
zatím to nemám na serveru jen to píšu. Ale chyba asi bude ve velikosti nebo v těch lomítkách. Díky.
venca163
Profil
Jiřík
zkontroluj cestu k souboru...
Miloš
Profil
1) pozor na lomítka
2) rozhodně nepoužívej v názvech souborů a adresářů (adresář/directory = složka/folder) diakritiku a mezery
3) radši v názvech souborů a složek nepoužívej velká písmena
4) pro webgrafiku používej formáty jpg, gif nebo png (png v indexovaných barvách – jako gif; ne truecolor s alfakanálem)

foto.jpg = v tomtéž adresáři
grafika/foto.jpg = v adresáři grafika (ten je v tomtéž adresáři)
../grafika/foto.jpg = v adresáři grafika, ale o úroveň výš (v nadřazeném adresáři je adresář grafika)
../../grafika/potkani/foto.jpg = o dvě úrovně výš, v adresáři potkani, který je v adresáři grafika

Je to srozumitelné?
Bubák
Profil
Ale chyba asi bude ve velikosti nebo v těch lomítkách.
Začneme "od Adama" - funguje ti CSS?
Cesta k obrázku na pozadí se odvozuje od CSS. Nezáleží na tom, jestli je CSS v HTML souboru, nebo v externím souboru.

Pokud se ti pořád nezobrazuje pozadí, vlož sem cestu k CSS (pokud je CSS v HTML, tak k HTML), cestu k obrázku (pravým tl. myši na soubor, pak Vlastnosti, zkopíruj a vlož sem. A taky jméno obrázku. Z toho ti odvodím cestu.
Jiřík
Profil *
Obrázek jsem zmenšil na 80kb tot je můj poslední pokus jak dostat obrázek na pozadí. Já ten obrázek na pozadí neumím dát ničemu. Jen tak jej vložit to jde jak v html tak i v css, ale pozadí si za mě dělá prd... .
<body background-image:url"C:\Privat\moje\jirikovovideni.nazory.cz\jirikovov ideni.nazory.cz\jirikovovideni.nazory.cz">