Autor Zpráva
MASH
V CSS som začiatočník a skúšam prerobiť staré menu na www.uhrovec.sk z tabuľkového na css. Postupoval som podľa polopate.jakpsatweb - je to vlastne skopírovaný príklad s upravenými farbami. Ale v každom prehliadači sa zobrazuje inak (najbližšie k želanému je IE). Kde mám chybu? Čo robím zle?
Tu sú linky na môj pokus so zoznamom a css:
Menu v CSS
CSS súbor
v Opere
vo FF
v IE
Casero
spíš by pomohllink...ale zkus nastavit padding, margin...
MASH
link tam je - aj na html (Menu v CSS) a aj na css (CSS súbor) - zatiaľ to priamo na stránke nemám - iba takto bokom.
MZF
V CSS som začiatočník a skúšam prerobiť staré menu na www.uhrovec.sk z tabuľkového na css

Tak se na jakpsatweb podívej na seznamy. Pomocí nich se dělá menu v CSS. Tabulek se úplně zbav, je to slepá ulička.
MASH
MZF: ??? veď to je cez zoznam a css, ale nejako nadivoko a neviem prečo... Stránka je validná (to menu, nie celý web)
O tabuľkách to už teraz viem a preto to chcem prerobiť.
esemeska
Pokusil jsem se to narychlo udelat, ale ve FF je to pri hover trochu odlisne... uvidis sam
 <style>

* {
-moz-box-sizing: border-box;
box-sizing: border-box;
}
#menu {
width: 90%;
height: 30px;
padding: 5px;
background: rgb(0,102,0);
text-align: center;
border: 2px solid rgb(255,255,153);
}
#menu a{
color: rgb(255,255,255);
margin: 1px 3%;
text-decoration: none;
font-family: Tahoma;
font-size: 1em;
font-weight: bold;
padding: 1px 5px;
}
#menu a:hover{
color: rgb(0,102,0);
text-decoration: underline;
background: rgb(255,255,51);
}
</style>

<center>
<div id="menu">
<a href="#">Link</a>
<a href="#">Link</a>
<a href="#">Link</a>
<a href="#">Link</a>
<a href="#">Link</a>
<a href="#">Link</a>
</div></center>
MASH
esemeska vďaka, ale nejako sa v tom nevyznám - zobrazuje mi to teraz podľa tvojho kódu pod sebou. Keď tam doplním z môjho css ul, il 'inline' tak je to také isté ako to moje (až na iný pading), ale tiež rozhádzané.
Môžeš ma, prosím, "nakopnúť" silnejšie?
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.