Autor Zpráva
Glad
Profil
Ahoj, zde je muj problem www.glad.wz.cz/odkazy.jpg POtreboval bych vedet jak nejlepe udělat odkazy na této liště. Odkaz je samozřejmě jako text, nikoliv jako obrázek, a v CSS stylu. Jsem začátečník a nevím jak bych měl v css napozicovat aby ten textovej odkaz byl přesně tam, jak má být. Děkuji vám mnohokráte.
Glad
Profil
je to samozřejmě jen vyřízlá čast webu mezi hlavičkou a podmenu
Manq
Profil
Glad
Obrázky se při hoveru budou měnit?
Glad
Profil
nechtel bych to udelat obrazkove, nybrz textove kuli uspore a rychlosti nacteni. Kazdopadne pri hoveru by se mohla zmenit aspon barva.
tajny spion
Profil
Treba napozicovat kazdy jeden odkaz v menu vzhledem k levemu okraji nadrazeneho prvku. Sam jsem pozicovani nikdy nejak vice nedelal, takze vic asi neporadim :/
Manq
Profil
Glad
Kazdopadne pri hoveru by se mohla zmenit aspon barva.
Ptal jsem se na obrázky. Jestli se změní při hoveru.
habendorf
Profil
Ty odkazy uplně jednoduše nafloatuješ a obrázky jim dáš na background.
Glad
Profil
Manq: obrazky se pri hoveru nemění.
Glad
Profil
Snazim se zjistit jak by to slo udelat, abych pak vedel jak to mam nejlip rozrezat, Jestli cele jako jeden obrazek a stim ze vyhodim texty a ty tam pak napozicuju a dam je jako odkaz, nebo jestli musim jeste kazde tlacitko uriznout zvlast a dat jako obrazek (ale tomu se chci vyhnout.)
habendorf
Profil
estli cele jako jeden obrazek a stim ze vyhodim texty a ty tam pak napozicuju
No to je samozřejmě blbost.

nebo jestli musim jeste kazde tlacitko uriznout zvlast a dat jako obrazek
Taky ne.

Spíš si nech poradit, řešení máš výše.
Bubák
Profil
Pokud se pozadí nemění, je zbytečné ho rozřezávat na jednotliné odkazy (tlačítka). Použij float, přidej rozměry, pozadí dáš nadžazenému elementu.
Manq
Profil
Bubák
A co když bude chtít třeba vymazat jednu položku?
Glad
Profil