Autor Zpráva
TO.
Profil *
Zdravím všechny,

prosím může se mi někdo kouknout na kod stranek a pomoc mi s vycentrováním ve Firefoxu. V Exploreru má stránky centrované jak chci, ale ve Foxu ne ... jsou "přilepené" k levé straně.

stránku mám na www.sweb.cz/test.test/index2.htm

Děkuji za pomoc.

TO.
Mistr
Profil
TO.
Dotaz v jedné sekci stačí. Druhý smažu.
Kentaur
Profil
TO.
Konkrétně Ti to mimo IE nefunguje snad nikde.

<div align="center" style="position: relative; left: center; top: center"><center>
Co to je za příšernost?

Bud tam jednou nech značku <center> hned po body (trošku prasárna).
Nebo to opět zdůraznuji jednou vycentruj pomocí text-align ale třeba v body nebo v divu, jenž bude mít vždy rozměry stránky.
Railbot
Profil
body {text-align:center} pro IE v quirku
margin:0 auto pro div, který obaluje celou stránku - ostatní prohlížeče
TO.
Profil *
Děkuji moc za rady, ale jsem amatér, a tak vám nerozumím. Jak mi to vypadne z FP, tak to mám, ale podle vašich rad to neumím opravit. Byl by někdo z nás ochotný mi opravit přímo ten kod, abych to viděl a mohl ho použít

tento:

<div align="center" style="position: relative; left: center; top: center">
<center>
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse; text-align:center" bordercolor="#111111" id="AutoNumber1" height="668" width="900" bgcolor="#FFFFFF">
<tr>
<td width="891"><html>

Vím, že chci asi moc, ale fakt tomu nerozumím.

Předem děkuji

TO.
Railbot
Profil
Zkusím ten kousek kódu udělat trošku méně ohavný než jaký jej vyflusává FP.

<html>
<body style="text-align:center">
<div style="margin:0 auto">
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse; text-align:center" bordercolor="#111111" id="AutoNumber1" height="668" width="900" bgcolor="#FFFFFF">
<tr>
<td width="891">

....

</body>
</html>
TO.
Profil *
Zdravím,

moc díky za pomoc, ale pořád mi to nefunguje. Asi to tam neumím správně vložit :-(

TO.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit