Autor Zpráva
Luc
Profil *
Dobrý den,

potřebuji poradit, jak v externím souboru nastavím pozadí jednoho rámu ("top"), zatímco ostatní rámy mají pozadí nastavené jinak.

mám zapsané takto:

body {background-image: url("pozadi.jpg")}
#top body {background-image: url("top.jpg")}


Ve všech rámech mám ale pozadí "pozadi.jpg", takže je zřejmě něco špatně a už si s tím nevím rady :-(

Předem moc děkuju :o)
panther
Profil
Luc
Ve všech rámech mám ale pozadí "pozadi.jpg", takže je zřejmě něco špatně a už si s tím nevím rady :-(
pozadí „pozadí.jpg“ je u body, nikoliv u jednotlivých rámů.

pozadí pouze pro top zapiš takto:
#top {background: url('top.jpg');} 
panther
Profil
Luc
ještě bych ti doporučil trochu čtiva k tvé problematice.
Luc
Profil *
panther:
děkuju za rady i za poučení, ale nějak mi to nefunguje :o(
(zkoušela jsem i smazat středník před tou poslední závorkou i místo jednoduchých uvozovek dát dvojité, ale nefunguje :o((
jinak vím, že mám značné mezery, jsem začátečník - samouk, takže se učím dle toho, co právě potřebuju... každopádně díky za tip, určitě si to pročtu ;.)
panther
Profil
Luc
máš to v HTML takto:
<frame id="top">
?
Luc
Profil *
panther:
<frame name="top" src="top.html" scrolling="no" frameborder="1" bordercolor="Wheat">

takže místo name mám dát id? :o/
panther
Profil
Luc
myslím, že tam může být id i name, ale totožné. Každopádně pro stylování v CSS je třeba id (v CSS zapsáno jako #)
Luc
Profil *
panther:

jestli to dobře chápu, je jedno, jestli bude v html uvedeno frame name="top", nebo frame id="top" - pokud bude v tom .css souboru uvedeno #top..... , mělo by to fungovat?

jestli to tak je, tak to pořád nefunguje... :o(
panther
Profil
Luc
zkus tam dát id místo name, případně tam nech obojí, jestli tam name potřebuješ.. ale id tam být musí.

Kdyžtak tvůj výtvor nahraj někam na wz.cz, ať je vidět kód.. mělo by to takhle fungovat..
Luc
Profil *
mám tam i frame name, i id, tak nevím...

http://lmp.ic.cz

zatím jsou pořád ve výstavbě, tak se nelekni :o))