Autor Zpráva
Niky
Profil *
Ahoj,
prosím o radu. Mám stránky dělané v html a css. V IE se mi stránky zobrazují krásně uprostřed. Ale jakmile je otevřu v Opeře, uhnou se mi doleva. Nevím co s tím. Poraďte mi prosím.

Další věc, která mě trápí je špatné zobrazování celých stránek v Mozille. Vypadají jako špatně složené puzzle. Bylo mi řečeno, že stačí udělat pár změn v css, ale už ne jaké změny. Jsem začátečník a takovéto důležité body mi unikají. Poradíte mi prosím i s tímhle?

http://www.sdhkunzak.cz

Moc děkuji.
Nox
Profil
text-align: center na rodičovském elementu funguje pro centrování netextových elementů skutečně jen v IE

pro ostatní použijte na potomka buď

margin: 0px auto;
- pro podrobnosti se mrkni na syntaxi css vlastnosti margin
- musí být definovaná šířka

nebo (imho méně hezké)

position: absolute;
left: 50%;
margin-left: -Ypx;
- kde Y = width/2
Chamurappi
Profil
Reaguji na Niky:
1) Nastav styl „margin: auto“ pro „div.tatra“. Tím dostaneš sloupec doprostřed.
2) Nastav styl „clear: both“ pro „div.paticka“. Tím dostaneš patičku, která je doposud vlevo a žlutě podkresluje celou stránku, dolu.
3) Přidej styl sjednodující box model a zmenši obrázky v hlavičce (mají šířku 950px, takže se do 950px − border nevejdou). Nebo přidej na úplný začátek kódu <!doctype html>, to ti sice hne i se zobrazením v Exploreru, ale zajistí to shodnější vzhled napříč prohlížeči, který si pak srovnáš dle uvážení.
Niky
Profil *
Vzkaz pro Chamurappiho.
Už to mám a je to super! Čekala jsem, že úpravy budou daleko složitější a hlavně jsem se obávala, že budu muset všechno přepsat. Ani nevím, jak se Ti odvděčit. Moc moc moc moc moc mockrát Ti děkuji za pomoc. Ani nevíš, jak jsem šťastná. Jsi super!!!

Ahojky a ještě jednou moc děkuju.
Niky
Atloon
Profil *
Chtěl bych se zeptat,kde nastavím ten styl margin,clear...díky za radu
Chamurappi
Profil
Reaguji na Atloona:
Jestli máš problém s nějakou svojí stránkou, asi ti výše uvedené konkrétní rady budou k ničemu.