Autor Zpráva
Cup
Dobrý den, jsem v javascriptu začátečník proto jsem si vzal již nějaký hotový příklad a snažím se ho pochopit a postupně si jej upravuji, ale teď jsem se zasekl jistě to pro vás bude brnkačka.

Možná to bude vypadat dlouze ale je tam problém pouze v předání XML dokumentu do selectu.

//
//POZOR!!! tato funkce nemůže fungovat při jejím upravování jsem se právě zasekl, samotné vytváření optionu s value = //prefix+hodnota atributu v xmlsouboru u itemu.
//

// funkce dostava idList to je id seznamu do kterého budem přidávat optiony a prefix ... to je písmenko které je potřeba dat do value optionu před id optionu které je v xml dokumentu v atributu idItem 
function go(idList, prefix) {
if (request.readyState == 4 && request.status == 200) {
var documentXML = request.responseXML;

var list=documentXML.getElementByTagName(item); //  do promenne list si nactem pole itemu z xml dokumentu

for (i=1; i<list.length; i++) {

var x=document.createElement('option');
   var y=document.createTextNode(cities[i]);
   x.appendChild(y);
   list.appendChild(x);
  }
 }
}  

asi budete chtít vidět i pole z kterého to načítám to je zde je to provizorní bude to načítané z databáze
<?php
header("Content-type: text/xml");
function vyberSeznam($item) {
switch ($item) {
case "k0":  //mesta v krajich 
return array( 0 => 'Jihlava', 11=>'Žďár nad Sázavou', 2 =>'Polná', 3 =>'Nové Město na Moravě', 4 =>'Řečice', 5 =>'Třebíč', 6 =>'Hlinné');
break;
case "k1":  //mesta v krajich 
return array(0 =>'WashingtonDC',1 =>'NewYork',2 =>'LosAngeles',3 => 'Chicago');
break;
case "k2":  //mesta v krajich 
return array(0 =>'Canberra' , 1 => 'Melbourne',2 =>'Sydney',3 => 'Brisbane');
break;
case "k3":  //mesta v krajich 
return array(0 =>'Tokyo',1 =>'Osaka',2 =>'Fukuoka',3 =>'Sendai',4 =>'Sapporo');
break;
case "m0":  //skoly ve mestech 
return array(0 =>'SPŠ Jihlava',1 =>'škola 2',2 =>'škola 3');
break;
case "m1":  //skoly ve mestech
return array(0 =>'spszr',1 =>'šecr',2 =>'žďas');
break;