Autor Zpráva
Gavier
Profil *
Zdravím,
potřeboval bych poradit. Mám 2 DIV objekty přičemž jeden je menší ten je skrytý, druhý větší je zobrazený. Uvnitř každého je odkaz, který je pomocí javascriptu "prohodí". Ovšem funguje mi to jen jednosměrně. Ten JS jsem našel někde na netu a předělal. Jelikož jsem ale JS začátečník, tak asi ne správně. Díky za pomoc.

Javascript:
		var zobrazena = "zobrazeno"; // pomocna promenna, na zacatku nastavena na jmeno zobrazene polozky
		function zobraz(polozka){
			if (document.getElementById){
				document.getElementById(zobrazena).style.display = "none"; // skryje pøedchozí polozku
				document.getElementById(polozka).style.display = "block"; // zobrazi se nakliknuta polozka
				zobrazena = polozka; // aktualne zobrazena polozka se ulozi do globalni promenne, aby se pozdeji dala skryt
				return false; // odkaz neproklikne na href
			}
			else {
				if(document.stylesheets) document.stylesheets["zalozky"].disabled = true; // v nekterych browserech (IE 4) vypne styl nezobrazovani, aby se polozky alespon zobrazily
				return true; // odkazy budou proklikavat na href
			} 
		}// JavaScript Document

CSS styly:

		.hidden {display: none} 
		#zobrazeno {display: block} 
		.logo {
		background: url(logo1.png);
		width: 750px; height: 248px;
		}
		#logo_hidden {
		background: url(logo1_hidden.png);
		width: 750px; height: 48px;
		}


HTML:

<div id="zobrazeno" class="logo">
<a href="#zobrazeno" onClick="return zobraz('logo_hidden');" >Tlacitko</a>
</div>
<div id="logo_hidden" class="hidden">
<a href="./index.html">Tlacitko</a>
</div>
RockFire
Profil
Mě to v pohodě funguje. Napadá mě akorát, že jsi si toho možná nevšiml, protože máš stejný text odkazu.
Gavier
Profil *
No ono to provizorně funguje .... ale ten zpětnej odkaz je udělanej tak že znovu načte stránku, takže se tam objeví ten větší. Ale řekl bych že to je celkem prasárna. Zvlášť kdybych tam měl víc těchle objektů tak by je to hodilo všechny do původního stavu.
RockFire
Profil