Autor Zpráva
Honza_n
Profil *
Mohl by mi někdo vysvětlit co dělá tento operátor?
Object.value.length <= MaxLen
Vím, že jde o nastavení maximální délky např. pro textarea, ale nechápu proč tam je ještě to menšítko
Chamurappi
Profil
Reaguji na Honzu_n:
Honza_n
Profil *
?
DoubleThink
Profil *
Honza_n:
Připadá mi trochu neuvěřitelné, že může existovat programátor, který nezná základní operátory.
Honza_n
Profil *
DoubleThink:
Ja v JS teprve začínám. A nikde jsem programátorství nestudoval, tak co ti na tom přijde tak neuvěřitelné? Většinu operátorů znám, ale s některýma jsem v životě nepracoval. Co mi je platné, že si uvedl odkaz, když si nevysvětlil jak a k čemu se ten operátor používá. Mimochodem, že jsem do titulku napsal název operátoru znamená, že jsem už na intečnetu hledal. Jenže Google nic* nenajde, když zadám něco jako "<= example". * - Myslím tím že nenajde výskyty toho operátoru.

Z odkazu, který si uvedl, mi tyto operátory nic neříkají:
/=, >>=, <<=, >>>=, &=, |=, ^=
Honza_n
Profil *
Nebo mě aspoň nasměrujte kde to mám hledat, jeslti je někde nějaký článek.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Honzu_n:
A nikde jsem programátorství nestudoval
Ale matematiku na základní škole jsi měl, ne? Operátor <= znamená v JavaScriptu totéž, co v matematice.

Nebo mě aspoň nasměrujte kde to mám hledat
V odkázaném článku.

Z odkazu, který si uvedl, mi tyto operátory nic neříkají
Tak si to tam prostuduj. Ty modré nadpisy tam jsou odkazy (i když jsou hanebně nepodtržené).
Honza_n
Profil *
Chamurappi:
Matematiky jsem málem propadl. Takže fakt nevím. OK odkaz tam je, díky
Honza_n
Profil *
Hmm. Jenže tam nejsou příklady a jak říkám, matematika u mě nic moc.


x = x << y
x = x >> y
x = x >>> y
x = x & y
x = x ^ y
x = x | y


???
Nox
Profil
Asi hodně nic moc, tohle se určitě bere

Stačí kliknout na napis, vše tam je popsaný
https://developer.mozilla.org/en/Core_JavaScript_1.5_Reference/Operators
Honza_n
Profil *
Nox: