Autor Zpráva
mattyZEM
Profil
Dobrý večer,

mám dotaz ohledně změnění stylu třídy. Například po kliknutí na odkaz, nastavit všem objektům které mají třídu "test" vlastnost background na black. Nejlépe pokud by šlo třídu úplně zrušit, nebo přepsat, jelikož používám i :hover efekt.

Vím jak upravit ID, ale to mi bohužel nepomůže.

Předem děkuji za všechny rady a tipy.
Nox
Profil
Věty moc nechápu, měnit definice tříd asi z JS přímo nejde, leda možná vložením style tagu, ale to nevim jestli by fungovalo

Každopádně bys měl pracovat s třídama a ne přímo vlastnostma

Po kliknutí na odkaz prostě přidej všem požadovaným objektům třídu, která zajistí požadovanou změnu vzhledu
mattyZEM
Profil
Nox:
Po kliknutí na odkaz prostě přidej všem požadovaným objektům třídu, která zajistí požadovanou změnu vzhledu
Ok, to je dobrý nápad. Ale jak přidat tu požadovanou třídu? :)

Promiňte, ale v JS jsem laik. Základy (dost malou část) znám, ale co se týče tohoto jsem ztracen.

Prostě potřebuji změnit / zrušit / přidat třídu k něčemu co má třídu test, popř. upravit styl třídy test + i upravit :hover styl třídy test. Napsal jsem to dost srozumitelně?
panther
Profil
mattyZEM:
vláken, kde jsou kódy s přidáním třídy je tu poslední dobou dost, tak hledej (className).

popř. upravit styl třídy test + i upravit :hover styl třídy test.
normální i :hover stav zajistíš normálně pomocí CSS, kde bude ostylovaná ta nově přidaná třída. Současné zůstane beze změn.
mattyZEM
Profil
panther:
tak hledej (className).
Hledal jsem pod "změna třídy", nebo i "změna stylu třídy" ale bohužel jsem došel k závěru že jsem k žádnému nedošel :).

Po více než 20ti minutovém hledání (ovšem, není to sice mnoho) jsem tedy dostal informace jen o tom, že je tady možná dost témat s getElementsByClassName, ale můj problém to nijak neřeší. Pan jahoda (bez urážky) mi tedy řekl v tomto tématu to, co jste mi řekli Vy.