Autor Zpráva
joker
Profil *
Zdravím, jsem začátečník v JS a potřeboval bych poradit. Tento dotaz je zde již řešen ovšem je poněkud jinačí, než ten, který potřebuji já, tak se nezlobte, že zakládám nové téma.

Potřeboval bych mít tři odkaz (např.: Odkaz1 | Odkaz2 | Odkaz3) s tím, že odkaz jedna by byl podbarven, již při najetí na stránku porpve (prostě při návštěvě), žlutě a kdybych najížděl na ostatní (prostě onmouseover), tak aby žlutá pod "Odkaz1" "zmizela" a "objevila se pod "Odkaz2" a pokud bych s myší "ujel" někam nastranu tak by pozaní "Odkaz2" bylo stále žluté. Obdobně i u "Odkaz3"

Omlouvám se za tuto kostrbatou "terminologii", ale snad to půjde pochopit... dík moc za odpověď :-)
Darker
Profil
Chápu to. Jde ti o to, aby se žlutá objevovala pod myší, a mizela z pod odkazu.
Celkem jednoduché, budeš potřebovat proměnnou kam uložíš aktuální stránku a event mouseover.
TomasJ
Profil
Darker:
proměnnou kam uložíš aktuální stránku
Spíš kam uloží aktuální element ne?
<mimotéma>
Darkere máš v té zkoušečce chyby (v IE). Tyhle chyby skočily při změně velikosti okna na nejmenší.
</mimotéma>
Darker
Profil
TomasJ:
Darkere máš v té zkoušečce chyby
Nenávidím IE a ve webových aplikacích nad ním lámu hůl. Pokud používáš IE, omlouvám se ti a zároveň tě upřímně lituju.


Spíš kam uloží aktuální element ne?
To jsem tím myslel. Ve skutečnosti by to ani nebylo potřeba, stačila by funkce getElementsByClassName, kdyby chodila v IE...
Witiko
Profil
Darker:
Pokud používáš IE, omlouvám se ti a zároveň tě upřímně lituju.
To je snadná cesta. Lámeš tak ale hůl nad ~60,7% uživatelů a mám pocit, že to není za nějakým vyšším cílem (tzn. donucení lidí k přechodu na jiné prohlížeče), ale jednoduše leností. :-)
Darker
Profil
Witiko:
jednoduše leností
Bingo. Kolik lidí přibližně používá IE vím. Všimni si ale, že snaha tu je, pokud se podíváš do zdrojáku.
Pokud budu dělat projekt pro někoho jiného, bude to jiné, ale tuhle zkoušečku používám jen já.