Autor Zpráva
SirT
Profil
Zdravím všechny,

nejsem si úplně jistý, jestli toto vlákno sedí do PHP a nebo je problém v JS, každopádně je funkce začleněna do PHP, takže snad jsem píšu správně.

Mám problém s češtinou v alertu, ale jen v IE, ve FF apod. jede vše jak má - háčky, čárky..vše je ok. Jedná se o alerty, které informují o případném nevyplnění či špatném vyplnění formuláře, při pokusu jej odeslat. Jsem začátečníkem v PHP, takže mě nenapadá jak problem fixnout. Zkoušel jsem meta tag, ale ten je zbytečný.

Nesetkal se s tímto problémem už někdo? Popř. nevíte jak problem vyřešit?

Předem díky moc za všechny rady. Pro jistotu zasílám dannou část kodu, pokud bude potřeba něco dalšího pro lepší přehled, doplním.

// Kontrola zda je správně vyplněný e-mail

function kontrola_emailu ($mail) 
  {
    return ereg("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a-z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$",$mail);
  }

if (!kontrola_emailu($_POST["email"])) { ?> 
        <script> alert('Vaše e-mailova adresa nebyla zadána v požadovaném formátu!');javascript:self.history.back();</script> 

<?php ;}
   
    else {

Moderátor panther: Alert nemá s PHP nic společného, přesouvám.
panther
Profil
SirT:
Přesunul jsem to do JS, ale na 99% budeš mít rozhašené kódování. Možná lépe, kdybys dodal odkaz na stránku, kde se tak děje.
SirT
Profil
Ok, zde posílám odkaz na stránku.
Witiko
Profil
SirT:
Obávám se, že nejsem schopný chybu reprodukovat. V IE 9, 8, 7, Chrome 10, Opeře 11 i Firefoxu 4 vše jede jak má. Až na e-mailová, ale to není chyba v scriptu, nýbrž mezi židlí a monitorem. :-)
panther
Profil
Witiko:
chyba je vidět např. v šestce, kterou jsi ve výčtu IEček zapomněl :-)

SirT:
Deklaruješ někde v send.php kódování. Tipuji, že ne a čekáš, co na to prohlížeč..
Witiko
Profil
panther:
No nezapomněl, jen engine 6tky nemám po ruce a tak jsem to nemohl otestovat. Píšu v čem jsem testoval a nemohl reprodukovat. :-)