Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Lileo Profil * |
#1 · Zasláno: 29. 4. 2011, 22:03:00
Ješte jedne dotaz:)
Zvažuji stále jestli se mám podívat především na knihovnu Mootools nebo pracovat v Jquery. Co jsem se tak díval tak Mootools se v browser hrach používá nejvíce. Je tam nějaká větší výhoda proč vytváře projekt zrovna v tom? |
||
habendorf Profil |
#2 · Zasláno: 30. 4. 2011, 01:06:56 · Upravil/a: habendorf
Vyber si tu, která ti pro daný účel bude nejvíce vyhovovat. To může znamenat třeba i žádnou.
(Co jiného na to říct?) |
||
Witiko Profil |
#3 · Zasláno: 30. 4. 2011, 13:21:19 · Upravil/a: Witiko
Lileo:
jQuery ti pomůže s přístupem k DOM, MooTools rozšiřuje javascript jako takový, například přidává klasickou dědičnost pomocí tříd. Mimo jiné - jsou tu speciální knihovny určené spešl pro vývoj her v javascriptu, kupříkladu: renderengine.com. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0