Autor Zpráva
Daniel Vrbík
Ahoj,
potřeboval bych poradit. Mám seznam s checkboxy a potřeboval bych, aby když zaškrtnu checkbox tak se mi na jiné místo v kódu zapsala hodnota, vztahující se k tomu checkboxu. Analogicky samozřejmě aby když checkbox odškrtnu, tak se zase vymazala. Asi by to nemělo být těžké, ale přiznám se, že jsem začátečník a nějak mi to už nemyslí. Tady je část kódu, kterou mám:

//tahle funkce řeší jiné věci v tom zaškrtávácím seznamu a do ní to potřebuju naroubovat
function zaskrtavani (vrstva1, vrstva2, vrstva3, vrstva4, vrstva5){
    var vrstva1, vrstva2, vrstva3=document.getElementById(vrstva3).style;
    if (vrstva2=='turist') {vrstva2=turist;}
    if (vrstva2=='cyklo') {vrstva2=cyklo;}
    if (vrstva2=='podklad') {vrstva2=podklad;}
    if (vrstva2=='body2') {vrstva2=body2; vrstva4=control2; vrstva5=infoControls2; zapnuta="'dp:body2'"} //hodnotu proměnné zapnuta potřebuju zapisovat, když se zaklikne checkbox
    if (vrstva2=='body3') {vrstva2=body3; vrstva4=control3; vrstva5=infoControls3; zapnuta="'dp:body3'"}
    if (vrstva2=='body4') {vrstva2=body4; vrstva4=control4; vrstva5=infoControls4; zapnuta="'dp:body4WGS84'"}
    if (vrstva2=='body5') {vrstva2=body5; vrstva4=control5; vrstva5=infoControls5; zapnuta="'dp:body5'"}
    if (vrstva2=='body6') {vrstva2=body6; vrstva4=control6; vrstva5=infoControls6; zapnuta="'dp:body6'"}
    if (vrstva2=='body7') {vrstva2=body7; vrstva4=control7; vrstva5=infoControls7; zapnuta="'dp:body7'"}

if (vrstva1.checked)
    {
    map.addLayer(vrstva2);
    map.setLayerZIndex(podklad, 4);
    map.setLayerZIndex(turist, 5);
    map.setLayerZIndex(cyklo, 6);
    map.setLayerZIndex(uzemi, 7);
    map.setLayerZIndex(body2, 7);
    map.setLayerZIndex(body3, 7);
    map.setLayerZIndex(body4, 7);
    map.setLayerZIndex(body5, 7);
    map.setLayerZIndex(body6, 7);
    map.setLayerZIndex(body7, 7);
    map.setLayerZIndex(hover, 8);
    map.setLayerZIndex(select, 8);
    vrstva3.display='block';
    vrstva4.activate();