Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
kunkun Profil * |
#1 · Zasláno: 1. 6. 2011, 01:10:41
Jsem naprostý laik v javascriptu, ale potřeboval bych do lightboxu na procházení fotek místo titulku vložit funkční odkaz ke každému obrázku. Webovou adresu jsem do komentáře dostal, ale jak z ní udělat odkaz, na který se dá kliknout? Zatím všechny pokusy o změnu kódu končí vyrušením celého lightboxu:-( Použil jsem skript z http://serennz.sakura.ne.jp/toybox/lightbox/
Předpokládám, že by se titulek mohl změnit na link někde tu: _genListFromLinks : function(d) { var self = this; var links = d.getElementsByTagName("a"); for (var i=0;i<links.length;i++) { var anchor = links[i]; var num = self._imgs.length; var rel = String(anchor.getAttribute("rel")).toLowerCase(); if (!anchor.getAttribute("href") || !rel.match('lightbox')) continue; // initialize item self._imgs[num] = { src:anchor.getAttribute("href"), w:-1, h:-1, title:'', cls:anchor.className, set:rel }; if (anchor.getAttribute("title")) self._imgs[num].title = anchor.getAttribute("title"); else if ( anchor.firstChild && anchor.firstChild.getAttribute && anchor.firstChild.getAttribute("title")) self._imgs[num].title = anchor.firstChild.getAttribute("title"); anchor.onclick = self._genOpener(num); // set closure to onclick event if (rel != 'lightbox') { if (!self._sets[rel]) self._sets[rel] = new Array(); self._sets[rel].push(num); } } }, |
||
Taurus Profil |
#2 · Zasláno: 1. 6. 2011, 01:31:46
A nechceš si stáhnout jiný typ lightboxu, který umí i html? Jsou takové, co zvládají video, iframe, celé html, flash, ... Stačí pohledat.
|
||
kunkun Profil * |
#3 · Zasláno: 1. 6. 2011, 07:06:06
Je i nějaký, který zvládá změnu velikosti fotky, dle aktuální velikosti okna i po načtení obrázku? Docela jsem hledal, ale je jich fakt moc. Zdroj kde by u skriptů byla popsána i tato funkce jsem nenašel:-(
|
||
kunkun Profil * |
#4 · Zasláno: 1. 6. 2011, 07:08:22