Autor Zpráva
ReVolt
Profil
ahoj, v javascriptu jsem začátečník a potřebuji aby po kliknutí na tlačítko se hodnota value změnila, napadlo mě, že by to mohli jít takhle:
<input type="submit" name="odeslat" value=" Přidat obrázek " onclick="this.value=' Odesílání... '">


nefunguje to a já netuším jak to rozchodit

Díky za rady
_es
Profil
ReVolt:
No a kde sa to tlačítko nachádza?
Nebude to tým, že sa formulár odošle do celého okna a teda sa po chvíľke celý formulár aj s tým tlačítkom zruší?

nefunguje to
Uvedený kód pri odoslaní formulára inde ako do celého okna funguje presne tak, ako si písal, že by mal fungovať.
ReVolt
Profil
_es:
tlačítko je součástí formuláře, který odesílá obrázek, ke zpracování na potvrzující stránku, zkusil jsem to zapsat takhle:
<input type="submit" name="odeslat" value=" Přidat obrázek " onclick="this.value.value=' Odesílání... '">

nevím, ale asi to není zrovna korektní, ale fungovalo to, ale ještě by potřeboval, aby to zjistilo zda jsou políčka formuláře naplněna.
Form:
echo "<form action=\"potvrd.php?obrazek\" method=\"post\" enctype=\"multipart/form-data\" name=\"pridat_obr_rec\" onsubmit=\"return ValidaceObrazekRec()\">";
  echo "<b>Přidejte vlastní obrázek</b> (nahrávejte pouze obrázky .jpg)<br>";
  echo "Jméno obrázku (max. 50 znaků) <input type=\"text\"name=\"jmeno_obrazku\" maxlength=\"50\"> <input type=\"file\" name=\"obrazek_soubor\"> <input     type=\"submit\" name=\"odeslat\" value=\" Přidat obrázek \" onclick=\"Odesilani()\">";
  echo "</form>";


no a tohle jsem chtěl, aby to zkontrolovalo hodnoty polí:
function Odesilani() {

  if(document.forms.pridat_obr_rec.jmeno_obrazku.value!="") {
    if (document.forms.pridat_obr_rec.obrazek_soubor.value!="") {
      this.value.value=" Odesílání... ";  
    }  
  }
}


ale nefunguje to, nevím co dělám špatně :(
_es
Profil
ReVolt:
onclick="this.value.value='
To vyzerá ako nezmysel, prečo value.value?

jsem chtěl, aby to zkontrolovalo hodnoty polí