Autor Zpráva
sagitka
Profil *
Zdravím,
jsem začátečník a potřebovala bych poradit...
Vytvořila jsem si menu s odkazy (http://sagitka.xf.cz/hana/index.html), které mají dané efekty při přejíždění myší (popravdě jsem si je ukradla z vlastního předešlého webu). Pomocí javascriptu. Ale nyní bych zas potřebovala (abych mohla menu dobře aktualizovat) převést celé menu do externího souboru js (např. s názvem "menu.js"), bohužel jsem se zahryzla na fázi, že nevím, jak to mám udělat, aby mi tam zůstaly ty efekty :-/
Poradíte? Jsem laik.
P.S. web je v total začátku a tak se nelekejte, to žluté pozadí pod menu pak nebude tak velké, text bude taky trochu jinak stylizovaný, obrázky nebudou chybět atd. Momentálně mi jde jen o tu aktualizaci menu, bez toho nechci pokračovat... A vlastně mi jde ještě o jednu věc - v IE a PSPadu se mi zobrazuje "schod" pod logem, jinak v Chrome a FF je ok. A na to taky nějak nemůžu přijít, proč se to děje.
Jestli mi někdo poradí, jsem mu navždy zavázána.
sagitka
Str4wberry
Profil
1) Pokud mi něco neuniklo, tak efekty (zčernání a zvětšení) zajišťuje CSS.
2) Pokud mi něco neuniklo, tak veškerý JavaScript včetně frameworku jQuery nedělá v podstatě nic (po kliknutí na odkaz v menu všem odkazům odebere třídu „active“, kterou nemají, dále tomu, na který se kliklo, ji přidá, ale vzápětí je člověk přesunut na další stránku – zatím neexistující, i kdyby existovala, tak se nedosáhne zřejmě požadovaného efektu).

V podstatě řešíš běžný problém skládání stránek z kousků, třeba se ti nějaký způsob bude zamlouvat víc.

Ohledně schodu pod logem to tipuji na výchozí margin/padding u <body> (nezkoušel jsem).
sagitka
Profil *
mno, řikala jsem, že je to v začátku, je to js převzaté z webu, kde to funkci má (spíše mělo), ale to nevadí...