Autor Zpráva
joseff
Profil
Dobrý den,

jsem začátečník ve scriptování a potřebuji pomoci upravit jeden příkaz.
K počítači mám přes rozhraní připojený LCD displej.
Příkazem
ialEnv.system.writeDisplay("");

se na displeji zobrazí vše, co je napsané mezi úvozovkami.
Takže spuštěním
ialEnv.system.writeDisplay("Pondělí");
se na displeji zobrazí nápis Pondělí.

No a můj problém je, že na webových stránkách zobrazuji v tabulce informaci, která se mění
a tu samou informaci potřebuji posílat na displej.
<tr height="33px"><td width="30px"/><td width="280px" class="font15" id="Pag_Canal_Nombre">' + objCanal.name + '</td></tr>'

' + objCanal.name + '
bere tuto informaci ze souboru z odpovídajícího řádku, kam se to ukládá a zobrazí vše, co je k tomu přiřazeno


Co potřebuji, je do
 ialEnv.system.writeDisplay(""); 
nějak přidat
' + objCanal.name + '
aby
po spuštění

<tr height="33px"><td width="30px"/><td width="280px" class="font15" id="Pag_Canal_Nombre">' + objCanal.name + '</td></tr>'
ialEnv.system.writeDisplay("");

se mi na připojeném LCD displeji zobrazil aktuálně uložený text. V tabulce na web-stránce se zobrazuje perfektně.

Když dám do úvozovek ' + objCanal.name + ' tak se mi na displeji zobrazí ' + objCanal.name + '.
Rozpozná to jako text a ne jako brát informace od někud jinud.
YOYO
Profil
a co bez uvozovek
ialEnv.system.writeDisplay(objCanal.name)
?
joseff
Profil
to bohužel nefunguje
na displeji to nic neukáže a vypíše to chybu
objCanal.name
is not defined
YOYO
Profil
znamená, že přistupuješ k proměnné, která ještě není definována,.. proč, to můžeme jen hádat, bez širšího kontextu,..
joseff
Profil
Dobrá, uznávám, že jsem velká java lama.
Tak jinak.

ialEnv.system.writeDisplay("");
je naprosto stejný jako
System.out.println("");

Jediný rozdíl je, že výstup není externí displej, ale monitor PC.

Vymyslel jsem, co potřebuji od Vás a potom si to pokusím upravit.

Na HDD v PC je pod C: uložen textový soubor ulozenadata.txt.