Autor Zpráva
Ondrej Ruz
Profil *
Zdravím.
Som začiatočník v JS....
Mám subor1.html v ktorom je iba menu.
V subor2.html je to iste menu a ram, do ktoreho sa zobrazia ďalšie html podľa kliknutia na položku menu.
Chcem napísať jednoduchý index.html v ktorom pri prvom otvorení by sa zobrazil subor1.html a po kliknutí na ľubovoľnú položku menu by sa zobrazil už subor2.html s menu a rámom.
Neviem si totiž poradiť s tým, aby pri prvom zobrazeni nebolo vidieť ten rám...
Poradí niekto ako na to?

Ondrej Ruz
margin
Profil *
Vkládej pomocí IFRAME menu.
http://www.jakpsatweb.cz/include.html#iframe
ondrejruz
Profil *
margin:
Zdravím.
Vďaka za odpoveď.
Pozerám na jakpsatweb....iframe ale nie je mi to celkom jasné...
Keď dám do index.php len menu (horizontálne...), ale nedám tam rám...
Do volaných html podľa toho návodu mám vložiť aj <div id="leve-menu">
<iframe src="sloupecek.html" width="150" height="900"></iframe> .....
aj v css pozicovaním vytvoriť rám?

V index.php kliknem na menu....zavolá sa subor1.html....ale keď chcem aby bolo teraz vidieť aj menu, aj rám pod tým s vypísaným subor1.html.... tak mi to takto nejde....
Keby existovalo niečo také ako "zapnúť rám" .... "vypnúť rám" na index.php.... tak by som to mal vyriešené.

Ondrej Ruz
_es
Profil
ondrejruz:
Keby existovalo niečo také ako "zapnúť rám" .... "vypnúť rám" na index.php.... tak by som to mal vyriešené.

Ten rám je aj ten iframe:
mám vložiť aj <div id="leve-menu">
<iframe src="sloupecek.html" width="150" height="900"></iframe>

Ak tam ten kód dáš, tak je „zapnutý“ a ak ho tam nedáš, tak je „vypnutý“, alebo možno nie je jasné, na čo sa pýtaš.
ondrejruz
Profil *
_es:
Vďaka za reakciu.
Teraz to mám tak urobené, že na index.php mám aj menu aj ten rám - viditeľný a pri prvom zobrazení tam zobrazujem kontakt.html.
Potreboval by som to tak, že na prvykrát by tam nemalo byť vidieť ten rám. Ale keď kliknem na položku menu, tak sa rám "zobrazí" a do neho príslušné html....

Ondrej Ruz
Ugo
Profil