Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
maybe Profil * |
#1 · Zasláno: 9. 1. 2012, 16:56:42
zdravím, zaujímalo by ma ako je spravená mapa v rôznych online hrách, že posuniem mapou kúsok ďalej a až potom sa načítajú niektoré ďalšie časti mapy ako to funguje?chcel by som skúsiť spraviť niečo podobné poradí mi niekto?
|
||
peta Profil |
#2 · Zasláno: 10. 1. 2012, 14:03:24
jquery ui?
Udelas si obdelnik slozeny rekneme z 9 obrazku. Pokud prostrednim presunes moc mimo okraj, tak se zameni 9 obrazku tak, aby ten, kde mas myni kurzor byl prostredni. Nektere nactene jsou, jine se musi donacitat http requestem, treba pomoci jquery. Jinak na to muzes pouzit ruzne google api a jine mapove api. Dalsi moznosti je udelat jeden velky obrazek, 100k, ten pouzit jako css background a napozicovat do 200 ctverecku (dum, strom, postava, zbran, vse v jednom). Zmenu pozadi provedes pak pomoci js, treba zmenou class. Viz http://www.slu.cz/fpf/cz/o-fakulte/struktura/blokove-schema Ty cary jsou resene jako 3 obrazky: vodorovne - svisle | mrizka E|E| (krizeni, napozicovane casti obrazku) |
||
maybe Profil * |
#3 · Zasláno: 10. 1. 2012, 18:43:13
no chcem to skúsiť samozrejme cez jquery, a tým prvým spôsobom ako teda mať teda mapu napr. 9 obrázkov teda 3x3 lenže moc dobrý efekt by to nemalo ak by sa zamieňalo vždy všetkých 9 obrázkov, ale aj keby sa menili napr. len 3 tak vždy by sa museli zameniť 9 obrázkov čiže neviem ako s tým, možno pri pohybe s mapou načítať vždy nové obrázky mapy vedľa už načítaných ale to neviem ešte ako by sa dalo
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
peta Profil |
#4 · Zasláno: 13. 1. 2012, 08:11:15
Prohlizec si vede kesovani. Takze, kdyz bude stejne src, tak ten obrazek znova nestahuje. Pripadne muzes obrazky ukladat do promenne typu obr = new Image(); obr.src = ...; obr.onload... viz priklady na preload image javascript.
Napriklad, kdyz si gad webove mapy a prudce zmenis pozici z rohu do rohu nebo udelas zoom, tak se nacitaji vechny obrazky. Tomu se preci nevyhnes. |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0