Autor Zpráva
maybe
Profil *
zdravím, zaujímalo by ma ako je spravená mapa v rôznych online hrách, že posuniem mapou kúsok ďalej a až potom sa načítajú niektoré ďalšie časti mapy ako to funguje?chcel by som skúsiť spraviť niečo podobné poradí mi niekto?
peta
Profil
jquery ui?
Udelas si obdelnik slozeny rekneme z 9 obrazku. Pokud prostrednim presunes moc mimo okraj, tak se zameni 9 obrazku tak, aby ten, kde mas myni kurzor byl prostredni. Nektere nactene jsou, jine se musi donacitat http requestem, treba pomoci jquery.
Jinak na to muzes pouzit ruzne google api a jine mapove api.

Dalsi moznosti je udelat jeden velky obrazek, 100k, ten pouzit jako css background a napozicovat do 200 ctverecku (dum, strom, postava, zbran, vse v jednom). Zmenu pozadi provedes pak pomoci js, treba zmenou class. Viz
http://www.slu.cz/fpf/cz/o-fakulte/struktura/blokove-schema
Ty cary jsou resene jako 3 obrazky:
vodorovne -
svisle |
mrizka E|E| (krizeni, napozicovane casti obrazku)
maybe
Profil *
no chcem to skúsiť samozrejme cez jquery, a tým prvým spôsobom ako teda mať teda mapu napr. 9 obrázkov teda 3x3 lenže moc dobrý efekt by to nemalo ak by sa zamieňalo vždy všetkých 9 obrázkov, ale aj keby sa menili napr. len 3 tak vždy by sa museli zameniť 9 obrázkov čiže neviem ako s tým, možno pri pohybe s mapou načítať vždy nové obrázky mapy vedľa už načítaných ale to neviem ešte ako by sa dalo
peta
Profil
Prohlizec si vede kesovani. Takze, kdyz bude stejne src, tak ten obrazek znova nestahuje. Pripadne muzes obrazky ukladat do promenne typu obr = new Image(); obr.src = ...; obr.onload... viz priklady na preload image javascript.
Napriklad, kdyz si gad webove mapy a prudce zmenis pozici z rohu do rohu nebo udelas zoom, tak se nacitaji vechny obrazky. Tomu se preci nevyhnes.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.
Užíváte-li nějakou cizí knihovnu, ukažte odpovídajícím, kde jste ji vzali.

Užitečné odkazy:

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0