Autor Zpráva
Carny
Profil
Potrebujem prosím poradiť mám napísať dvojazyčnu stránku anglicko-slovenskú nasiel som takýto spôsob.
funguje mi to, len neviem ako mám použivať upravovanie stránky pri prvotnom načítaní mi stranka zobrazí správne ale už pri prepnutí sa načíta text na kraj stránky?
A po ďalšie ako mám zapisovať keď chcem mať viackrát <p> alebo h1 lebo preklad si to priraďuje podľa týchto atríbutov,
Keď poznáte lepší spôsob tak sem s ním ja som začiatočník.


<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">
<html>
<head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
    <link type="text/css" href="../css/style.css" rel="stylesheet" />
    <script type="text/javascript" src="../js/jquery-1.4.2.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="../js/data-simulator.js"></script>
  
    


</head>

<body>
   <ul class="lng"><li><a href="#sk">sk</a></li><li><a href="#en">en</a></li></ul>
    

    <h1>pero</h1>
<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;strom</p>
      
  <script>
var translation, translate;

translation = {
    "sk": {
       
        "h1"       : "pero",
        "p"        : "strom"

    },
    "en": {
     
        "h1"       : "pen",
        "p"        : "tree"
       
    }
}
    
    
translate = function( lng,translationObj ){
    if( lng && translationObj[lng] ) {
        return $.each(translationObj[lng], function(k,v){
             $(k).text(v);  
        });
    }else{
        return $.error("arrete voir");
    }
}


$("ul.lng a").bind("click", function(event){
    event.preventDefault();
    translate( $(this).text(), translation);
    //translate("en", translation);
});
</script>
</body>
</html>
joe
Profil