Autor Zpráva
ReVolt
Profil
Ahoj, jaké znalosti potřebuji k napsání CMS, kde bude editor textů podobný např. tomu na blogu, tj. když budu psát a kliknu na tučný text, tak všechen napsaný text bude tučně, atd.
Jsem obstojný PHP programátor a mám základy javascriptu, ale neumím si představit, jak velké znalosti budu potřebovat k napsání výše popsaného.

Díky za všechny reakce
Chamurappi
Profil
Reaguji na ReVolta:
editor textů podobný např. tomu na blogu
Na jakém blogu? Nevidíme ti do hlavy. I kdybychom věděli, jaký blog máš na mysli, tak neznáme jeho administraci.

když budu psát a kliknu na tučný text, tak všechen napsaný text bude tučně
document.jménoFormuláře.jménoTextarey.style.fontWeight = "bold";

Napsat si vlastní textový editor s BB značkami lze docela snadno, pokud si člověk dokáže najít hotové funkce na práci s výběrem v <textarea>.
Napsat si vlastní WYSIWYG editor je složitější, většina lidí si raději najde něco hotového, co nahrazuje <textarea> za Wordu-podobnou obludu, a nemusí ani moc umět JS.
ReVolt
Profil
no já měl spíš na mysli něco jako wysiwyg, raději bych si to napsal sám, aby mi to taky něco dalo

EDIT: s tím blogem to je fakt blbý přirovnání, kdysi jsem někde viděl jak to je řešený na blog.cz
Fisak
Profil
ReVolt:
I když si to chceš napsat sám radil bych stáhnou tynimce .. ušetří pár dní strávenýho času nad tím tvým vlastním editorem..
Chamurappi
Profil
Reaguji na ReVolta:
něco jako wysiwyg, raději bych si to napsal sám, aby mi to taky něco dalo
Zkus na této diskusi pohledat pojmy contentEditable a execCommand, z toho bys mohl pochopit základy. Základ WYSIWYGu jde napsat docela rychle.
Str4wberry
Profil
Pokud jde o základní funkce (tučné písmo, kurzíva atd.), tak ty jsou implementovány v prohlížečích (některé se i chovají všude dost podobně). Napsat jednoduchý editor je tedy pár řádků kódu.
ReVolt
Profil
Díky moc, určitě mi to moc pomůže

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Neumíte-li správně určit příčinu chyby, vkládejte odkazy na živé ukázky.